Author Topic: Tämä etupuskuri -97 eclipseen.  (Read 9542 times)

SP

  • New Member
  • Posts: 2
  • dsm
    • View Profile
Tämä etupuskuri -97 eclipseen.
« on: August 20, 2010, 17:40:36 PM »
Olen ettinyt jo jonkin aikaa etupuskuria -97 eclipseen ja olen löytänyt mieleiseni. Nyt vaan en tiedä mistä sellasen saisi. Jenkkilässä noita näkyy ebayssä ja liikkeissä (esim. andys autosport ym.) mutta kukakohan noita sit toisi suomeen? Ebaystä tilattuna hinta pompsahtaa rahtien ja tullien kanssa varmaa aika pilviin.
En ole edes varma sarjan nimestä mutta näitä nimiä on tullut vastaan kun puskuria on tullut etittyä:
Rudora
Sarona
Rdora
Rspeed

Osaako kukaan neuvoa?

Dom

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 295
  • GS-T -99
    • View Profile
Re: Tämä etupuskuri -97 eclipseen.
« Reply #1 on: August 20, 2010, 17:48:12 PM »
Rdora on oikea nimi :)

nakkifakiiri

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 189
  • dsm
    • View Profile
Re: Tämä etupuskuri -97 eclipseen.
« Reply #2 on: August 21, 2010, 10:40:52 AM »
Katohan et on valot oikeaa mallia. Tai sit laitat valotki vaihtoon.

SP

  • New Member
  • Posts: 2
  • dsm
    • View Profile
Re: Tämä etupuskuri -97 eclipseen.
« Reply #3 on: August 21, 2010, 10:52:18 AM »
Nuokin helpottaa jo paljon  :)

Tietääkö kukaan esim. jotain isoja eurooppalaisia liikkeitä mistä voisi kysellä/etsiä puskuria?

DaJackal

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 72
  • dsm
    • View Profile
Re: Tämä etupuskuri -97 eclipseen.
« Reply #4 on: August 21, 2010, 13:25:45 PM »
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mitsubishi-Eclipse-97-99-98-VFiber-Rdora-Body-Kit-_W0QQcmdZViewItemQQfitsZModelQ3aEclipseQ7cYearQ3a1997QQitemZ110568090232QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#shId

Ei minun mielestäni ole ~$600 paha hinta koko sarjasta toimituskuluineen, tarjouksen tekemällä saattaa saada jopa lähemmäs $500. Tuohon plussaat alvit ja tullit, niin ollaan suurin piirtein tuolla 600e hujakoilla kokonaishintana.

Huom: Itselläni ei ole ko. myyjästä kokemuksia, on melko tuore liike mutta ainakin asiakaspalautteet lupaavat hyvää. Ebaylla ja paypalilla on vieläpä molemmilla toimivat reklamaatiokanavat (jälkimmäisen olen itse joutunut testaamaan ja sain rahani ilman vaikeuksia takaisin muutamassa päivässä) siltä varalta, että homma meinaa kusta. Tarkista myös, että puskuri on juuri oikeanlainen. Nuo valot on tosiaan hyvä tsekata onko 95-96 vai 97-99, koska jos kyseessä on edm niin vuosimalli ei ole varma tunniste. Ainakin parissa 97 edm:ssä olen nähnyt pre-faceliftin takapuskuria, joten ei liene ihme jos valotkin olisivat mitä sattuu.

Dom

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 295
  • GS-T -99
    • View Profile
Re: Tämä etupuskuri -97 eclipseen.
« Reply #5 on: August 21, 2010, 14:53:33 PM »
Quote
Tarkista myös, että puskuri on juuri oikeanlainen. Nuo valot on tosiaan hyvä tsekata onko 95-96 vai 97-99, koska jos kyseessä on edm niin vuosimalli ei ole varma tunniste. Ainakin parissa 97 edm:ssä olen nähnyt pre-faceliftin takapuskuria, joten ei liene ihme jos valotkin olisivat mitä sattuu.
Käytännössä kaikissa 2g edm-malleissa on 95-96 valot vuosimallissa riippumatta  :) Nyt tietenkin kannattaa miettiä kummista pitää enemmän  ::)

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: Tämä etupuskuri -97 eclipseen.
« Reply #6 on: August 21, 2010, 20:51:16 PM »
Kokemuksesta voin luvata, ettei tule menemään heittämällä paikalleen vaan tarvitsee kuiduttaa ja muokata monesta paikkaa. Lisäksi se pinta pitää tasottaa kunnolla, jotta maalit menee nätisti. Valmispohjat mitä noissa on ei riitä mihinkään. Sarjan hinta on pieni sitten verrattuna niihin kustannuksiin kun se on autossa kiinni maalattuna.

Toki saahan se siihen heittää miten sattuu ja maalata itse sudilla. Sellasia on kadut täynnä  ;D
Ai, kato se irtos...