tuttu verhoilija sanoi että jos on rohkeutta niin katkoo vaan saumojen langat rohkeesti ja purkaa paloihin...siinä on kuulemma hyvä muotti
Firmalle lähetetty tiedustelua kaavoista ja hinnoista. 8-)Palaan asiaan kun saan vastauksia.
Valmistamme istuinsuojia vain omilla kaavoillamme. Näin pystymme antamaan tuotteelle takuun täydellisestä istuvuudesta.Koska kyseessä on Suomessa harvinainen auto ja jo muutaman vuoden takainen mallikin, siihen meidän ei enää kannata ruveta kaavoja tekemään. Parhaiten varmasti saat apua lähimmästä autoverhoomosta.
Kah unohtanu koko asian, 9.5.05 oli meilissä tämmönen vastaus:QuoteValmistamme istuinsuojia vain omilla kaavoillamme. Näin pystymme antamaan tuotteelle takuun täydellisestä istuvuudesta.Koska kyseessä on Suomessa harvinainen auto ja jo muutaman vuoden takainen mallikin, siihen meidän ei enää kannata ruveta kaavoja tekemään. Parhaiten varmasti saat apua lähimmästä autoverhoomosta.
Enään?? eikös ne yleensä ole muutaman vuoden vanhoja autoja joihin noita penkinpäälisiä aletaan kaipaamaan??? väitän että huonosta pavelusta on tuossa kohtaa kyse... täytyy vaan etsiä joku jollla on mielenkiintoa palvela asiakasta hieman enemmän.. vaikka se sitten vähän maksaisikin...
Satuinpa nyt lukemaan tämän topicin ja taitaisin saada kesällä ne kaavat...Itse ajattelin purkaa -> ottaa kaava kopiot ja rakennella uuden sisustan nahkasta... Että kesällä kaavat kyllä löytyisi. (Jos joku enää edes haluaa niitä)
QuoteSatuinpa nyt lukemaan tämän topicin ja taitaisin saada kesällä ne kaavat...Itse ajattelin purkaa -> ottaa kaava kopiot ja rakennella uuden sisustan nahkasta... Että kesällä kaavat kyllä löytyisi. (Jos joku enää edes haluaa niitä)Jos viitsit, niin postita yhdet kopiot vaikka mulle päin. Teen niistä pdf:t tjms, niin voi kaikki haluavat imaista ne itselleen kätevästi. Kysele vaikka osotetta kun ajankohtasta.
QuoteQuoteSatuinpa nyt lukemaan tämän topicin ja taitaisin saada kesällä ne kaavat...Itse ajattelin purkaa -> ottaa kaava kopiot ja rakennella uuden sisustan nahkasta... Että kesällä kaavat kyllä löytyisi. (Jos joku enää edes haluaa niitä)Jos viitsit, niin postita yhdet kopiot vaikka mulle päin. Teen niistä pdf:t tjms, niin voi kaikki haluavat imaista ne itselleen kätevästi. Kysele vaikka osotetta kun ajankohtasta.Jees Palaan tältä osin asiaan kesäkuun puolella kun aloitan purkamisen.