Author Topic: Onko kavereihin tarttunu dsm-innostus?  (Read 6171 times)

evh1980

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 37
  • dsm
    • View Profile
Onko kavereihin tarttunu dsm-innostus?
« on: January 12, 2006, 22:12:40 PM »
Tuosta bongauksiaosiosta tuli mieleen aloittaa tällainen aihe. Onko kenenkään kaveri/perheen jäsen/sukulainen tai joku muu vastaava saanu kiinnostusta dsm:iin teidän kautta?? Mun isä täyttää tänä vuonna 50-v. ja on tykänny kovasti mun kiesistä. Ja on katselemassa itselleki samanlaista netistä, mut mustaa. Niinä harvoina kertoina vuodessa ku pääsee käymään Ivalossa kotosalla niin sen pitää päästä kokeileen sitä. Kehuu sitä jopa enemmän ku pikkuveljen Supraa  :D

Psy-J

  • Moderator
  • Extreme Member
  • *******
  • Posts: 855
  • Eclipse GSX -95
    • View Profile
Re: Onko kavereihin tarttunu dsm-innostus?
« Reply #1 on: January 12, 2006, 22:52:17 PM »
No sen verta tuo yks kaveri näistä pirsseistä innostui, että osti tuon mun vanhan 1g:n pois, kun itse hankin uuden.  :)

-jarppi-

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 190
  • Eclipse GS 2.0
    • View Profile
Re: Onko kavereihin tarttunu dsm-innostus?
« Reply #2 on: January 12, 2006, 23:50:26 PM »
Kaverit on tuumanneet että on upee auto ja kulkeekin mukavasti mutta kuulemma liian kallis, toisaalla väitteen ymmärtää kun tässä vielä ollaan opiskelijoita! :-[

ei oo kyllä kukaan kaverikaan vielä ilmoittanut hankkivansa dsm:ää seuraavaksi kulkupeliksi. Eikä Kuhmossakaan ole vielä näkynyt muita dsm laitteita kuin minun  ;D ;D
kylläpä sitä taas koetellaan!

saveli_m

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 296
  • Eclipse GST '99 & GS '96
    • View Profile
Re: Onko kavereihin tarttunu dsm-innostus?
« Reply #3 on: January 13, 2006, 00:54:09 AM »
Jos joku innostuu niin ei muuta kun sanotte että Haaparannalta löytyy loisto 2gen yksilö, jolla kehtaa ajella niin että kuskikin näkyy  ;)

ps. Myyjä puhuu suomea  ;D
"Jos joku on jumissa, irroita se väkisin. Jos se menee rikki irroittaessa, olisi se jokatapauksessa pitänyt vaihtaa jo uuteen."

hopsis

  • Über Member
  • ******
  • Posts: 1573
  • AUDI S6+ Avant, Audi S6 Avant, Audi Cabriolet
    • View Profile
Re: Onko kavereihin tarttunu dsm-innostus?
« Reply #4 on: January 13, 2006, 11:55:30 AM »
Quote
Jos joku innostuu niin ei muuta kun sanotte että Haaparannalta löytyy loisto 2gen yksilö, jolla kehtaa ajella niin että kuskikin näkyy  ;)


Big day today, huh?! Eikös niitä näy siellä pian jo kaksikin...  8-)