Author Topic: Pimp My Ride Eclipse  (Read 6454 times)

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Pimp My Ride Eclipse
« on: April 25, 2005, 13:18:32 PM »
Noniin, tuossa eilen lähetettiin pimp my ride missä riisattiin eclipse. Lähtökohtana mitä nopeasti vilasin niin oli musta GS 2gen eclipse. Missä oli etupuskuri rikki, maalipinnassa jotain skraiduja sekä jonkun renkaan tilalla vararengas. Eli ei missään ihan hirveässä kunnossa. 100x hienommaksi olisi saanut kuin vain uusi puskuri / vanteetn renkaat / uusi maalipinta.

Nyt kuitenkin auton maalipinnaksi tuli aivan hirveä moniväritys josta puuttuu vain pepsin logo. Sisustus on myös hirveä monivärinen porkkanaväritystä yms.

Kokonaisuudessaan autosta tuli todella ruma, lähinnä siis maalipinnan sekä sisustan maalailun johdosta. :'( :'(

Tässäpä 5min klippi(~10MB) siitä lopusta:
http://www.saunalahti.fi/teme666/dsmcf/pimp.wmv
http://www.dsmclubfinland.com/files/temp/pimpmyride_eclipse/

« Last Edit: April 26, 2005, 00:32:48 AM by admin »
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

hopsis

  • Über Member
  • ******
  • Posts: 1573
  • AUDI S6+ Avant, Audi S6 Avant, Audi Cabriolet
    • View Profile
Re: Pimp My Ride Eclipse
« Reply #1 on: April 25, 2005, 13:57:57 PM »
Mulle taas iski just toi sisustan väritys. Sopivan rohkeasti kontrastia... En tosin ole livenä nähnyt yhtäkään 2G orgis sisustaa joten paha mennä vertaamaan.

Ulkopuolella kun olisivat malttaneet pysyä yhdessä värissä niin joko käytetyt sininen tai punainen olis yksinään tosi nättejä, nyt ehkä vähän liiankin sirkusauton oloinen.

Psy-J

  • Moderator
  • Extreme Member
  • *******
  • Posts: 855
  • Eclipse GSX -95
    • View Profile
Re: Pimp My Ride Eclipse
« Reply #2 on: April 25, 2005, 14:11:29 PM »
No joo, olipas tosi kauheassa kunnossa ulkoisesti kun tonne tuotiin..  ::)

Hieman eri värityksellä tosta olisi tullut varmaan ihan komeakin. Ite en oo koskaan noista candy-väreistä niin välittänyt.

Midnight Walker

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 188
  • dsm
    • View Profile
Re: Pimp My Ride Eclipse
« Reply #3 on: April 25, 2005, 17:35:17 PM »
Ei näköjään taas osata arvostaa hienoo autoo, siis tääl foorumil.  ;D Mielettömän upeenhan ne oli siitä saanu, eli ei mitään moitittavaa ainakaan mun mielest.  :)

Mä en vaan ymmärrä että mitä hienoo siitä olis tullu ku olis pistäny uudet vanteet, paremman maalipinnan ja uuden puskurin  ::) Sehän ois ollu sitte ihan saman näkönen kuin mitä kaikil muillakin on... eli nätti muttei tarpeeks nätti  ;)

No mut mielipideasioitahan nää on...

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: Pimp My Ride Eclipse
« Reply #4 on: April 25, 2005, 17:38:55 PM »
Näin on, jotkut pitää tommosista sirkustransformerhirviöistä ja jotkut arvostaa ja diggailee ihan vakio kärrystä missä nätti maalipinta ja nätit vanteet....   8) 8)
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: Pimp My Ride Eclipse
« Reply #5 on: April 26, 2005, 00:19:41 AM »
Jeesh, kattelin tuossa kokojakson digitv laatuisena, näki vähän paremmin kaiken.

Kyseessä aivan selvä lavastus taas kerran kuskin puolelta. Ei ketään oikeasti kohtele autoa noin. Etupuskuri roikkui jollakin rautalangalla osissa kiinni. Ryömi auton sisälle takakontin kautta. Yksi rengas korvattu vararenkaalla. Johdot roikkui sisällä lattialla jopa kontin vahvarille menevä johto jossa sulake rasia, kuskin jalkotilassa. Vaihdekepin nuppi lähti käsin irti. Apparin oven paneeli oli takapenkillä irtoinaisena mutta ehjän näköisenä. Kylki naarmutettu jollakin. Kaikista paras oli kun kattoluukku "jämähtänyt" auki, eikä osattu korjata, niin ei ollut MITÄÄN laitettu siihen tilalle, vaan muka ajeltiin niin että sade tuli sisään, ja tuossa itseasiassa jopa kaadettiin vettä sisään sinne penkeille. Ja kuski itse heitti jotain hemmetin ruokasoodaa lattioille.

Kyllähän sen arvaa, että jengi lavastaa autojaan jotta pääsis tuohon ohjelmaan. Kun autoon kuitenkin sijoitetaan siinä kymmeniä tuhansia dollareita.

Vielä tuosta lopputuloksesta, omasta mielestäni hienompi olisi ollut jompana kumpana värillä joko se punainen tai sininen ja sitten jotain niitä decaleita... Ja sisusta olisi vedelty jollakin nätillä tummalla nahkalla vaikkapa  :P Mutta makunsa tosiaan kullakin  ::)
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

Bucc

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 159
  • Fast and furious
    • View Profile
Re: Pimp My Ride Eclipse
« Reply #6 on: April 26, 2005, 00:25:31 AM »
Mä kans oon miettiny, jotta mahtaakohan ne kaikki oikeasti ajaa sellaisilla autoilla liikenteessä, mut miksi ihmeessä mennä tahallaan rikkomaan autoa, jos vaikka sinne ohjelmaan pääsisi mukaan? Sinne kuitenkin melko varmaan tulee satoja hakemuksia, joten entäs jos ei pääsekään mukaan? Sitten itse korjailla kaikki entiselleen??

Mutta toisaalta - american maillahan kaikki on suurta ja halpaa, eihän nuo muutamat osat - puskurit, yms maksa siellä juuri mitään  ;D
Eipä ole juuri mitään helpompaa kuin elää huonosti ja kuolla hyvin.

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: Pimp My Ride Eclipse
« Reply #7 on: April 26, 2005, 00:32:04 AM »
Jep ei tuon eclipsen itse korjaaminen olisi maksanut juurikaan mitään tuollapäin. Se kuitenkin oli teknisesti ilmeisemmin kunnossa.

Täälläpä nyt kuvia mitä kaappasin:
http://www.dsmclubfinland.com/files/temp/pimpmyride_eclipse/
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

hopsis

  • Über Member
  • ******
  • Posts: 1573
  • AUDI S6+ Avant, Audi S6 Avant, Audi Cabriolet
    • View Profile
Re: Pimp My Ride Eclipse
« Reply #8 on: May 22, 2005, 13:38:37 PM »
Tuolla olis kans tuommoinen... http://www.x-treme.fi/gallery/view_photo.ph?set_albumName=cms05&id=160_6052

Vissiin muropaketista saatu  ;D Ei vaan, onhan se tavallaan hienosti tehty ja aina pitää arvostaa jos joku näkee noin paljon vaivaa.