Author Topic: Jälkeenpäin asennetun ajoneston ohittaminen 1g:ssä  (Read 7464 times)

jugas82

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 38
  • eclipse gs -93
    • View Profile
Jälkeenpäin asennetun ajoneston ohittaminen 1g:ssä
« on: June 03, 2008, 01:28:17 AM »
On pieni ongelma kun ajonestolaitteen "blugi" katosi, ja koska laite on jälkeenpäin asennettu ei mitsulta löytynyt apuja. Mietin vain että onko joku sen purkanut ja voisi näin antaa jotain vinkkiä miten se helpoiten onnistuu.