Author Topic: eBay tavaran välityspalvelua  (Read 10401 times)

hopsis

  • Über Member
  • ******
  • Posts: 1573
  • AUDI S6+ Avant, Audi S6 Avant, Audi Cabriolet
    • View Profile
eBay tavaran välityspalvelua
« on: July 16, 2008, 14:45:39 PM »
Eli otsikon mukaista välityspalvelua eBaysta. Periaatteella niille joilla ei ole luottokorttia, kielitaitoa tai muuten vaan halua itse säätää.

Eli minulle sähköpostiin eBayn linkki tavarasta jonka haluaa. Siitä sitten selvitän todelliset kustannukset eli rahti Suomeen, tullimaksut, alv ja rahti Suomessa + pieni vaivanpalkka. Rahat minulle etukäteen jonka jälkeen hoidan loput.

Kannattaa pitää mielessä että toimitusajat voivat olla postipaketilla jopa 4-6 viikkoa. Kuriiripalvelut tuovat alta viikossa mutta rahdit ovat kovemmat.

Tällä hetkellä onnistuu niiden tavaroiden tilaaminen, jotka myyjä suostuu lähettämään suoraan "worldwide". Jos kiinnostusta tulee tarpeeksi niin järjestyy myös jenkkiläisen packet forwarding firman kautta kaikki eBayssa myytävä tavara.

Lisätietoa sopii kysellä ffreak@netti.fi


__jukad

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 27
    • View Profile
Re: eBay tavaran välityspalvelua
« Reply #1 on: November 28, 2008, 15:51:33 PM »
e Baysta tilattu pakosarja on nyt minulla iso kiitos siitä kuuluu hopsikselle. asian vienti eteenpäin oli  nopeaa ja erittäin asiallista. Tulen käyttämään palvelua jatkossakin jos vaan mahdollista. Suosittelen!  [smiley=thumbsup.gif]

magezu

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 56
    • View Profile
Re: eBay tavaran välityspalvelua
« Reply #2 on: June 03, 2009, 22:32:35 PM »
eBaystä tilattiin 2g:n etuvalot,tavara on perillä ja nopiasti tuli,iso kiitos hopsikselle nopiasta välityspalvelusta :)
ja käytän myös jatkossakin tätä palvelua. :)

magezu

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 56
    • View Profile
Re: eBay tavaran välityspalvelua
« Reply #3 on: March 10, 2010, 21:42:53 PM »
eBay:stä tuli taasen iso kasa tavaraa, Nopiaa ja sujuvaa toimintaa
Kiitoksia hopsikselle.

Zampy

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 42
  • dsm
    • View Profile
Re: eBay tavaran välityspalvelua
« Reply #4 on: May 03, 2010, 19:11:25 PM »
Hienosti homma toimii, kiitokset ja suositukset. :)