Author Topic: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere  (Read 29993 times)

Psy-J

  • Moderator
  • Extreme Member
  • *******
  • Posts: 855
  • Eclipse GSX -95
    • View Profile
100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« on: December 16, 2006, 13:58:00 PM »
100+ Motorshow 26-27.5.2007 Pirkkahalli, Tampere
http://www.100plus.fi/

Kerho ollut nyt kahtena edellisvuonna enemmän tai vähemmän esillä kyseisessä tapahtumassa, ja 2007:nkin olisi tarkoitus saada autoja näytille.

Samat kyselyt voimassa kun edelliskerrallakin:

Onko halukkaita viemään autonsa näytteille 100+ näyttelyyn? Auton ei tarvitse olla mikään thyynattu vaan ihan perus vahapinta riittää.. Hakusessa olisikin pari autoa, joista toinen 1g ja toinen 2g. Ideaali tilannehan olisi 1ga, 1gb, 2g, niin näytteile saataisiin jokaista mallia. Auto joutuisi olemaan näyttelyssä pe ilta - su ilta välisen ajan.  

Tervis

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 451
  • Mitsubishi Eclipse
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #1 on: December 16, 2006, 14:23:53 PM »
Jos omassa ois jotain erityistä siihen mennessä ni saattaisin omani sinne saada tuotua. Mut jos samat vanteet on alla tuolloin ni sitte ei :-/.
-Tervis-

mikko85

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 204
  • Elämä on...
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #2 on: December 16, 2006, 16:21:03 PM »
minähän sinne päräytän paikalle jos vaan onnistuu autokin ois uudessa uskossa silloin :)

saveli_m

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 296
  • Eclipse GST '99 & GS '96
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #3 on: January 07, 2007, 21:10:12 PM »
Tää meikäläisen 2g GS:hän voisi olla yksi potentiaalinen varmasti, suht originaali eikä kovasti ole ollut näytillä missään, mutta katsotaan mitä kevät tuo tullessaan.

Sitä ei tiedä onko kyseinen auto edes tulossa suomeen tai onko se minun omistuksessa enää edes silloin, vi vill se.

Mutta jos löytyy jonkun muun tuo 2g vehjetys tuonne niin kannattaa varmasti kysyä sitä. Omasta mielestäni olisi mukava saada joku spyderi sinne myös, tiedän ainakin yhden 2g 2,4l ryslerin koneella täältä hämeenlinnasta päin mutta kun en muista nyt sitten kirveelläkään kuka se oli :P

Mutta eiköhän siitä saisi yhden potentiaalisen ;)
"Jos joku on jumissa, irroita se väkisin. Jos se menee rikki irroittaessa, olisi se jokatapauksessa pitänyt vaihtaa jo uuteen."

Psy-J

  • Moderator
  • Extreme Member
  • *******
  • Posts: 855
  • Eclipse GSX -95
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #4 on: January 08, 2007, 03:49:27 AM »
Spyder olisi kyllä todella herkullinen. Niitä ei vaan kauheasti klubilla(kaan) pyöri.  :-[

Ja miksei se siun GS-T enää voisi tuolla edustaa? Ei siis sillä, etteikö GS kävisi. :)

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #5 on: January 08, 2007, 09:29:10 AM »
Quote
Ja miksei se siun GS-T enää voisi tuolla edustaa? Ei siis sillä, etteikö GS kävisi. :)

Omasta mielestä ainakin kandeis yrittää eri autoja saaha sinne kun viimeksi, itteä ainakin kun autonäyttelyssä käy niin kyllästyttää jos joka vuosi aina samat autot...
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

mikko85

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 204
  • Elämä on...
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #6 on: January 08, 2007, 09:54:31 AM »
Quote
Quote
Ja miksei se siun GS-T enää voisi tuolla edustaa? Ei siis sillä, etteikö GS kävisi. :)

Omasta mielestä ainakin kandeis yrittää eri autoja saaha sinne kun viimeksi, itteä ainakin kun autonäyttelyssä käy niin kyllästyttää jos joka vuosi aina samat autot...
niin muakin mutta ei sitten jos auto on rakennettu uudestaan :-?

UITTO-

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 896
  • dsm
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #7 on: January 08, 2007, 17:44:36 PM »
vois sinne harkita mennä jos projekti on valmis tohon mennessä. ulkosesti on tulossa helvetin lupaava eclipse runsailla kynäilymaaleilla ja kaksilla väreillä jne. sielun silmin on tulossa kaunis tekele mutta saas nähä käytännössä sitten. tosin eka pitäs saaha rahaa jostain ku tänään sai potkut :(

eyezer

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 348
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #8 on: January 08, 2007, 17:52:16 PM »
Quote
vois sinne harkita mennä jos projekti on valmis tohon mennessä. ulkosesti on tulossa helvetin lupaava eclipse runsailla kynäilymaaleilla ja kaksilla väreillä jne. sielun silmin on tulossa kaunis tekele mutta saas nähä käytännössä sitten. tosin eka pitäs saaha rahaa jostain ku tänään sai potkut :(
Tämä on hieman offtopiccia mutta sait potkut?  :o Ja vieläpä laillisin perustein? Tuo on lievästi sanottuna vittumaista.  [smiley=curse.gif] Nopeasti vain etsimään uutta duunia että saat eclin kuntoon. [smiley=drive.gif]

UITTO-

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 896
  • dsm
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #9 on: January 08, 2007, 18:41:31 PM »
<offtopic> joono varamies on aina varamies. dhl:llä salossa työskentelen nokian alihankintafirmassa. nokialta potkittiin henkilökuntaa paljon pois niin pakko oli kompensoida dhl:llä myös tilannetta. kaks arpaa heitettiin ja toinen lankes mulle :( oli kuulemma ihan heitetty nää nimet minkä tosiaanki uskon meinaan menettivät hyvän roudarin siellä ;) </offtopic>
asiaan. koitan toki saaha auton toukokuuks valmiiks. ulkoa tosin kylläkin. sisuskaluihin ei ainakaan toistaiseksi kajota, jos semmonen käy näyttelyyn niin tulkaa nyppimään hihasta :) jos ka kun projektit alkaa niin tuolla www.nyrkkipaja.tk sivustolla tulee olemaan kattavia projektikuvia.
lisää offtopickia käykää kattomassa millasen ukoasun vr6 golf on saanut. siinä VÄHÄN osviittaa mitä ois luvassa eclipseen mut paljon eritavalla.

saveli_m

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 296
  • Eclipse GST '99 &amp; GS '96
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #10 on: January 09, 2007, 00:21:05 AM »
Meillä taisi temen kanssa ollakkin jo keskustelua tästä samoista autoista ja kyllä täytyy olla samaa mieltä että mielummin uusia/toisia autoja kun viimeksi.

Tokihan siinä on myös vaihtoehto että ottaa niitä autoja lisää, eli isompi osasto.

Mutta tuo mun GST ei varmastikkaan tule, siinä on nyt laittoa ja se näyttää prikulleen samalta kuin viimeksi paitsi että siellä on näyttö mankan tilalla. (ne samat teipitkin edelleen peittää niitä reikiä takaluukussa ;D )
"Jos joku on jumissa, irroita se väkisin. Jos se menee rikki irroittaessa, olisi se jokatapauksessa pitänyt vaihtaa jo uuteen."

Psy-J

  • Moderator
  • Extreme Member
  • *******
  • Posts: 855
  • Eclipse GSX -95
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #11 on: January 09, 2007, 02:19:19 AM »
No enpäs mä sitä tuolta kantilta miettinytkään.. Ihan hyvä pointti.

Ja ilmoitan tuon oman GS-T:n taas varalle.

Ja mistäpäin Suomea Uitto-:n auto olisi tulossa? (ihan mielenkiinnosta kyselen..)  :)

mikko85

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 204
  • Elämä on...
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #12 on: January 09, 2007, 10:47:29 AM »
mitäs jos on eriväri pinnassa ::)

UITTO-

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 896
  • dsm
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #13 on: January 09, 2007, 12:58:15 PM »
tarvasjoelta päin urun nurkilta ois tää eclipse, mistäs moinen mieleen tuli?

saveli_m

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 296
  • Eclipse GST '99 &amp; GS '96
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #14 on: January 09, 2007, 18:34:35 PM »
Quote
mitäs jos on eriväri pinnassa ::)
Siis mun mielestä ei sinänsä ole mitään pahaa ottaa niitä samoja autoja vaikka olisivatkin samanlaisia kuin viimevuonnakin, mutta se vain ikävä kyllä on fakta kun ihmiset näkisivät esim vaikka meikäläisen gst:n tänävuonna niin luultavasti aika monesta suusta kuuluisi että "toi on toi sama mikä oli viimevuonna" ja "eihän tolle oo mitään tehty edes viimevuodesta"

Käsittääkseni osaston kokoa tai autojen määrääkään ei ole vielä millään tapaa käsitelty eikä sitä kuinka paljon tilaa saataisiin.
Jokatapauksessa jos minulta kysyttäisiin, ottaisin ainakin ENSIN 2 muuta autoa kuin viime vuonna, ja esim sen sinun auton jossei se samalta näytä kerran, kunhan vältyttäisiin siltä kierrätykseltä ;)

Tietty jos oikein on innostusta, niin pannaan vaikka 7 autoa näytille, ei siellä ainakaan viimeksi tilanpuutetta ainakaan ollut! :P
"Jos joku on jumissa, irroita se väkisin. Jos se menee rikki irroittaessa, olisi se jokatapauksessa pitänyt vaihtaa jo uuteen."

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #15 on: January 15, 2007, 15:02:06 PM »
Otin itse tavoitteeksi saada oma auto kasaan tuohon mennessä. Ja tuolla sitä esitellä. Dunlopin sliksit alle ja teemalla fwd dragster  ;D

Tosin turbo pitää vaihtaa siihen mennessä sitten, eihän hieman likaista turboa kehtaa esitellä  ;D
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

Psy-J

  • Moderator
  • Extreme Member
  • *******
  • Posts: 855
  • Eclipse GSX -95
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #16 on: January 19, 2007, 03:43:40 AM »
Sellaista huhua oli liikkeellä, että pitäisi hieman panostaa standin ulkoiseen olemukseen. Joistain isoista bannereista oli jo temen kanssa puhetta, mutta kaikki ehdotukset otetaan mielenkiinnolla vastaan.

Quote
tarvasjoelta päin urun nurkilta ois tää eclipse, mistäs moinen mieleen tuli?

Mä oon oikeasti varmaan sokea tai jotain.. Ihan ohi mennyt..

Ihan mielenkiinnosta kyselin, kun ei profiiliin oltu merkattu sijaintia. Kyllä mua kiinnostaa missäpäin näitä autoja liikkuu.  :)

saveli_m

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 296
  • Eclipse GST '99 &amp; GS '96
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #17 on: January 25, 2007, 03:52:25 AM »
Quote
Sellaista huhua oli liikkeellä, että pitäisi hieman panostaa standin ulkoiseen olemukseen. Joistain isoista bannereista oli jo temen kanssa puhetta, mutta kaikki ehdotukset otetaan mielenkiinnolla vastaan.
EHDOTTOMASTI SAMAA MIELTÄ! Matot on yks mikä tekee siis jo aivan naamattoman paljon tossa, HEP-huutoja niiltä joilla mahdollisesti sellasta olisi. Kysyn itsekkin muutamasta paikasta jos sattuisivat lainaamaan niitä.

Ne valot oli viimevuonna tosi hyvä juttu, oli nimittäin aivan kammottavan näkönen ilman niitä. Meikäläiseltä pitäis löytyä joku vanha Rainbow-valo vai oliko se nyt blizzeri tuolta varastosta, sen voisin ottaa matkaan myös.

Sitten omasta mielestä sinne autojen taakse/sivulle vois ottaa ihmiset mukaan niitä retkituolia ja jonkun pienen retkipöydän, tuli jotenkin hassu olo möllöttää sillä juoksuradalla autojen piilossa :) Mä ainakin otan sen tuolin :P
"Jos joku on jumissa, irroita se väkisin. Jos se menee rikki irroittaessa, olisi se jokatapauksessa pitänyt vaihtaa jo uuteen."

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #18 on: January 25, 2007, 09:28:41 AM »
Quote
Sitten omasta mielestä sinne autojen taakse/sivulle vois ottaa ihmiset mukaan niitä retkituolia ja jonkun pienen retkipöydän, tuli jotenkin hassu olo möllöttää sillä juoksuradalla autojen piilossa :) Mä ainakin otan sen tuolin :P

Jep, mutta sinne vähän syrjempään. Suomalaiset kun on niin ujoa kansaa, ettei uskalla tulla tutkimaan autoja jos joku muu siinä vieressä tarkkailee. Tai istuskelee jopa itse autossa. Ja tänä vuonna pitää sitten olla sääntö, ettei autoihin mennä sisälle näyttelyn aikana edes pikaisesti käymään. Naurettavan näköistä jos autot siellä näytillä ja omistajat ravaavat / istuvat auton sisällä.
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

saveli_m

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 296
  • Eclipse GST '99 &amp; GS '96
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #19 on: January 25, 2007, 19:55:03 PM »
Quote
Quote
Sitten omasta mielestä sinne autojen taakse/sivulle vois ottaa ihmiset mukaan niitä retkituolia ja jonkun pienen retkipöydän, tuli jotenkin hassu olo möllöttää sillä juoksuradalla autojen piilossa :) Mä ainakin otan sen tuolin :P

Jep, mutta sinne vähän syrjempään. Suomalaiset kun on niin ujoa kansaa, ettei uskalla tulla tutkimaan autoja jos joku muu siinä vieressä tarkkailee. Tai istuskelee jopa itse autossa. Ja tänä vuonna pitää sitten olla sääntö, ettei autoihin mennä sisälle näyttelyn aikana edes pikaisesti käymään. Naurettavan näköistä jos autot siellä näytillä ja omistajat ravaavat / istuvat auton sisällä.
Totta tuokin, mutta esim monella porukalla oon nähny sellasia että oma porukka möllöttää autojen välissä , huom AIDATUSSA osiossaan, joka siis todellakin mulle tekee sellasen olon että nyt ollaan vissiin ylimääränen näitten autojen läheisyydessä, eli just silleen olisi mun mielestä hienoa että ne omistajat kuitenkin olis siinä hollilla, mut se oleskelualue olis ihmisiä houkuttava ellei jopa kutsuva, eikä siten että "VAIN NÖNNÖNNÖÖ KLUBIN JÄSENILLE".

Eli siis tyyliin vaikka jotain kylttiä siihen: "DSM CLUB FINLAND - TERVETULOA" ja sitten läpäläpälää jotain faktaa siihen (edellisvuoden kyltit?) ja siten että siihen olis ulkopuolisen selkeesti sallittu tulla katsomaan ja puhuttamaan ihmisiä.

Suurin osa klubeista ja näytteille laittajista tekee juuri tämän kyseisen virheen, ja sitä että eristetään omalla olemuksella se osasto ulkopuolisen silmissä. Mietitään miten ne myyntikojut saavat sen väen kerättyä muuten kuin rekkakuormallisella romuja tarjouksessa ;)

Esim FinToysillä oli HTS'06:ssa erinomainen ständi, vaikka niillä strusseja ja valoja ja videota siinä olikin niin se miten ne kaverit edusti sitä hommaa, oli mun mielestä tosi hyvää. Eli niillä oli pieni "tiski" siinä jossa kaverit jako esitteitä ja jutteli mukavia porukan kanssa eikä siihen jututtaan meno ollut ollenkaan vastenmielistä. Ja huomioikaa: siinä ei myyty mitään! mutta kokoajan väkeä parveili hieman siinä.

Mä voin kyllä suunnitella ja toteuttaa jotain samansuuntaista jos idea saa tuulta siipienalle, jopa mielelläni. Jos meillä jotain sponssihommia tulee tänävuonna (Teme & HP? ;) ), niin siihen saisi samalla esitteitä ja promoa hyvin esille!

Ottakaa varsinkin ne joilla on tulossa materiaalia tms vastaavaa esille niin kantaa tähän! Nyt ei kannata olla tuppisuuna.  :-X

Lisäystä vielä (vaikka pitkä teksti tulikin) että mulla on kontakteja äänentoistoon ja valoihin jos esim pari skanneria haluais siihen heilumaan ;)
« Last Edit: January 25, 2007, 19:57:03 PM by saveli_m »
"Jos joku on jumissa, irroita se väkisin. Jos se menee rikki irroittaessa, olisi se jokatapauksessa pitänyt vaihtaa jo uuteen."

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #20 on: January 25, 2007, 20:15:24 PM »
Homma etenee kokoajan keskitetysti ja suunnitelmien mukaisesti. Kunhan nyt ensin muutamat asian saadaan kuntoon, niin keskustellaan lisää aiheesta. Eihän meillä ole vielä autojakaan mitä esitellä tuolla  ;D

Ja tosiaan oma ständi siinä autojen lähettyvillä hyvä idea, siellä voipi sitten hengata ja just saada porukka tuleen siihen juttelemaan jos on kysyttävää.
« Last Edit: January 25, 2007, 20:21:01 PM by admin »
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

Tervis

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 451
  • Mitsubishi Eclipse
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #21 on: January 25, 2007, 20:55:51 PM »
Mä tualla aikasemmin mainitsinki että mä voin kyllä oman 2g:n kanssa varmaan lähteä matkaan jos on tarvetta. Siinä on vaan se et mulla ei oo ainakaan toistaseks muita vanteita ens kesäks ku vakiot jotka mulla on tuolla kuvissakin eli siis ei kovin positiivista huomiota herättävät  ;D. Ilmotelkaa toki jos siellä on tarvetta. Jos ois edes jotku muut pallot alla siihen mennessä varmuudella ni tulisin kyllä jos vaan mukaan otetaan. :)
-Tervis-

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #22 on: January 25, 2007, 21:01:44 PM »
Quote
Siinä on vaan se et mulla ei oo ainakaan toistaseks muita vanteita ens kesäks ku vakiot jotka mulla on tuolla kuvissakin eli siis ei kovin positiivista huomiota herättävät  ;D. Ilmotelkaa toki jos siellä on tarvetta. Jos ois edes jotku muut pallot alla siihen mennessä varmuudella ni tulisin kyllä jos vaan mukaan otetaan. :)

Minusta ihan hyvännäköiset. Itse ainakin pidän mahd. vakio lookista. Useat isot thyning vanteet vaan pilaavat auton.
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

mikko85

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 204
  • Elämä on...
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #23 on: January 26, 2007, 09:33:44 AM »
mä voisin saada joltain edustajalta jonkun kokosen taulutv:n ja dvd soittimen jos jollain olis jotain video matskua clubista tai dsm autoista. iso dsmclubfinland lippu olisi siisti jos semmosen jostain saisi. ::)

saveli_m

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 296
  • Eclipse GST '99 &amp; GS '96
    • View Profile
Re: 100+ Motorshow 26-27.5.2007 Tampere
« Reply #24 on: January 27, 2007, 23:36:06 PM »
Quote
iso dsmclubfinland lippu olisi siisti jos semmosen jostain saisi. ::)
Tollasen lipun/bannerin voi vaikka tehdä itse, valkonen lippukangas tms saman tyyppinen, sapluuna, ja kangasvärejä. Helppoa - hauskaa - HALPAA! :)

Itse en paikanpäälle tule pääsemään työn takia, mutta mulla on muutama liikkuva valo jonka clubi saa lainaan. Toki ne tarvitsevat kunnon telineen tai kiinnityspisteen. Koetan kysellä trusseja hieman mutta epäilen että niistä tulisi kustannuksia. Ne valot ei aivan leluja ole (paitsi toinen aika wanha) joten kuka ne paikalle tuokin, saa ohjeistuksen vehkeistä joita tulee noudattaa jotta ovat takaisintullessaankin ehjiä. Periaatteessa sama ohjeistus kuin niissä kannuissa mitä oli viimevuonna.

Musan kannalta olen sitä mieltä että pidetään mölyt minimissään, kyllä siellä sitä kakofoniaa piisaa kun 15.suunnasta tulee eri musaa kovaa ;)
"Jos joku on jumissa, irroita se väkisin. Jos se menee rikki irroittaessa, olisi se jokatapauksessa pitänyt vaihtaa jo uuteen."