Nyt alkaa jäleen hirvittämään. Koneistamolla olivat sen irroittaneet ja itse laitoin takaisin paljoa ajattelematta... Mitäs seurauksia sillä voi olla? Autolla on kuitenki päässy ajamaan...
Vaikea tuosta tarkasti nähdä, ovatko merkit linjassa kannen reunan kanssa. Mikäli ovat, ja alapään merkit on kohdallaan, pitäisi kaiken olla ok. Ja siitä vääntämisestä, niin muistaakseni tosiaan ne ei mene mene lepoasennossa kohdalleen. Olikohan jopa niin, että merkit piti kääntää hieman kannen reunasta alaspäin, sitten hihna paikoilleen ja kun vapauttaa niin ne merkit nousevat sen verta ylemmäs, että menevät kannen reunan kanssa linjaan. On taas kulunut sen verta aikaa kun viimeksi tuon jakopään kasasin, alkaa muisti reistailemaan Lisäkyssäri: Onko CAS (nokka/kampi-akselin asentotunnistin) pantu imunokkaan kiinni oikein rempan jälkeen? Eli kuka sen on asentanutkin takaisin, on tiennyt mitä tekee?
Tässä se juonenkäänne tuleekin. Mulla ei ollut noita merkkejä siellä muovin alla. En tiedä onko ne irrotettavissa/irtoavia, mutta itseltä ei niitä löytynyt (eli nu nuolet/kepit). Jouduin suunnistamaan sen mukaan mitä kuvista katoin, että mitä pultteja löytyy, joita voisi käyttää referenssinä. Loppujen lopuksi nyppäsin kannen irti ja etsin sitä kautta yläkuolokohdan. Ja ellen aivan väärin muista, niin merkin olisi pitänyt osoittaan about puoli kolmeen, mutta mäntä oli ylhäällä, kun merkki oli jossain klo kymmenessä. (olis pitäny vaan hinata koko kottero mitsun huoltoon, niin olisi päässy helpommalla... :/)Edit: Tosiaan nyt vasta huomasin että 93 merkit ei oo siellä oikealla puolella, ihmekkös ettei löytyny...Vaikuttaakos tasapainoakselin ajoitus muuhun kuin tarinään? Ei huvittais uudestaan irrottaa hihnoja ja pyöriä, että pääsee repimään sen suojan pois ja kurkkaamaan... prkl.
Hihphei! Polttoainesuodatin löyty järkihintaan Fixukselta (9€), CAS asennettu asianmukaisesta, ajoitus laitettu välille 5-10° ja kone käy iloisesti & tehokkaasti. Sytytystä en saanu sen tarkemmin laitettua, kun lamppu oli vähän heikko ja se merkki niin pirun olematon.Alkaa leimaamisen aika lähestyä.