Elä ny ainakaa etu ja taka kajareita samaan laita!! Mankassahan on erikseen etu ja taka kaijuttimien johdot eli siis 4 paria. RCA ja virtajohto vedä molemmat eripuolilta autoa niin ei ota häiriötä!!Läpivienneistä ei oo tietoa mutta muuten kai sillä ei niin suurta merkitystä oo ku muistaa ainaki ton virran ja rca eripuolilta autoa!Nii ja tietysti pitäs mahollisimman lyhyillä piuhoilla laittaa.
Laitetaan vielä selvyyden vuoksi, että eteen tulee 3-tie erillissarja ja niistä lähtee 2x1.5mm² kaiutinpiuhat taakse, jossa hattuhyllyllä odottaa jakosuotimet diskanteille ja keskiäänille ja sitten tietysti se vahvistin. Subi löytyy takaboksista, mutta siitä saan varmaan vedeltyä kaiutin piuhan vahvariin
QuoteLaitetaan vielä selvyyden vuoksi, että eteen tulee 3-tie erillissarja ja niistä lähtee 2x1.5mm² kaiutinpiuhat taakse, jossa hattuhyllyllä odottaa jakosuotimet diskanteille ja keskiäänille ja sitten tietysti se vahvistin. Subi löytyy takaboksista, mutta siitä saan varmaan vedeltyä kaiutin piuhan vahvariin Onko jokin syy, miksi nuo suotimet pitää laittaa hattuhyllylle? Vähemmillä piuhoilla pääsisi jos, vain yhdet piuhat vahvarilta eteen ja siellä jakaa suotimilta elementeille? (Vähemmän signaaleja aiheuttamassa häiriöitä)
miksi laittaa noin paksua johtoa ellet ole sitten laittamassa akkua konttiin. vahvistimelle ei tarvii ainakaan noin paksua johtoa. Mulla on virtajohdot vedetty listojen alta virta toiseltapuolelta ja rca:t toiselta
Saa pujoteltua välistä, kaveri apuun niin helpottaa mutta onnistuu myös yksinään. Pari kertaa oon itse vedelly niitä johtoja sieltä. Joku pien rautalanganpätkä avuksi jotta löytää sopivan kohdan mistä pääsee tulemaan ja sen jälkeen kikkailee johdon vielä lävitte sieltä.
helhorn voin sanoa kokemuksella että jätä toi irrottaminen väliin on erittäin veemäinen. huolella ainakin on kiini.
nostetaanpa erittäin vanhaa threadia mutta onkos mitään muuta mahdollisuutta viedä konttiin subeille virtajohtoa kun tuolta "ohjaustehostimen" alapuolelta, ku nimittäin en oo sieltä löytäny mitään koloa enkä rakoa mistä saisin tuotua sen virtakaapelin.pitää varmaan käydä ostamassa tarpeeksi suuri poranterä kaupasta ja tehdä se reikä sitten sinne konehuoneeseen