Author Topic: "Klubin" tulevaisuus ?  (Read 11318 times)

tepi

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 652
  • Whiner
    • View Profile
"Klubin" tulevaisuus ?
« on: March 11, 2005, 20:26:19 PM »
Kohta on näköjään kaikki suomen dsm ajajat "rekisteröitynyt" tänne. Mikä on seuraava tavoite tälle systeemille ?

Ratapäivät, dynopäivä, miitit, 2g awd auton haku jenkeistä ;D, osien tilaukset, etc ?


Ratapäivä viikonloppu tarvitsee hemmetin paljon työtä ja sitä että porukka sitoutuis tiettyyn ajankohtaan. Ei meinaan tunnu isommilla kerhoillakaan onnistua tuommoiset suuret tapaamiset.

Tein tän topikin vähän liian aikasin mutta kannattaa alkaa miettiin että mitä tulevaisuudessa. Ettei vaan aleta huuteleen foorumilla kysymyksiin että hae haulla, kaikki löytyy foorumista.

With gas prices these days, you cant be smoking cars for free anymore.

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: "Klubin" tulevaisuus ?
« Reply #1 on: March 11, 2005, 20:51:07 PM »
No jospa oliskin kaikki täällä  :P Puuttuu kuitenkin vielä melkoisesti.

Noista tavotteista sen verta, itsellähän ne on ihan taivaissa tietysti kun "intohimona" nämä kärryt. Mutta sanottakoon näin jotta sitä mukaan kun porukka on aktiivisena niin järkätään juttuja. Ja "3gEclipsen" kanssahan ollaan jo sovittu 2gen awd haut jenkeistä tulevaisuuteen ;D ;D ;D

Dynopäiviä varmasti kannattaa pitää, ne ei hirveästi maksa per naama vaikka ei tulisikaan paljon porukkaa.

Ratapäiviin olen valmis uhraamaan paljon omaa pätäkkää ja aikaa jos vaan saadaan sopiva paikka sille, josta onkin avattu oma topic jo, sinne siis siitä keskustelut.

Ja lisäyksenä, jotta kaikki saavat ajaa tämän "klubin" asioita eteenpäin, ja toivonkin etten vain minä olisi se joka aina kaiken yrittää järkkää  ;D

Mutta lyhyesti muutamia tulevaisuuden tavoitteita:

- Laajat ja kattavat www sivustot
- Ratapäivät 2006 vuonna / muuta toimintaa
- Suomen dsm:t kaikki yhteen  8)
- Foorumi josta löytyy kysymyksiin vastaukset ja
  ammattitaitoista porukkaa.

Tuossa nyt muutamia...

"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: "Klubin" tulevaisuus ?
« Reply #2 on: March 13, 2006, 17:11:47 PM »
Vuosi meni, ja noista tavoitteista:

Quote
Laajat ja kattavat www sivustot
-> Kehittyy jatkuvasti, uutta tulee sitämukaan kun saadaan aikaseksi, sivustot siirretty paremmalle palvelintilalle, mahdollista mm. kuville oma galleria jossa jäsenten mahdollista ladata omaan albumiinsa kuvia.

Quote
Ratapäivät 2006 vuonna / muuta toimintaa
-> Ratapäivät on 4.8.06, klubin kalustoa tulee 100+ autonäyttelyyn, ja muita miittejä yms varmasti kesemmällä järjestetään.

Quote
Suomen dsm:t kaikki yhteen
-> jatkuvasti porukkaa raahaa niitä tuolta saksan maalta, ettei taijeta pysyä ihan perässä, mutta voiton puolella ollaan

Quote
 Foorumi josta löytyy kysymyksiin vastaukset ja ammattitaitoista porukkaa.
-> Noh, eiköhän täällä aika hyvin ole jengiä laidasta laitaan, omasta mielestäni ainakin hyvin pyörinyt tähän mennessä keskustelu.

Mitä mielipiteitä / ajatuksia herättää? Sana on vapaa, kaikki palaute on aina hyvästä.
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: "Klubin" tulevaisuus ?
« Reply #3 on: March 15, 2006, 20:55:26 PM »
Aloitetaan sitten ku ei kukaan muu.

WWW-sivuista tulee ekaks sellanen mieleen, että olis tosi jees, jos saataisiin kerättyä FAQeja varsinkin edm-vehkeistä, koska niistä löytyy niin vähän tietoa (esim. dsmtunersseilta). Tietty myös usdm vehkeistä olisi hyvä tehdä FAQeja niiltä osin kun ne Suomessa eroavat amerikkalaisista.

Lisäksi tonne projektit osioon olisi kiva jos jengi viittisi tehdä työselostuksia kun tekevät kaikenlaista pikkuprojektia. Vähän kuvia ja suurpiirteinen selostus, niin siitä on tosi paljon apua ensikertalaiselle. Usein vaikkei apua sinänsä tarvitsisikaan missään, niin sieltä sitten saa ideoita mistä seuraavaksi alkaisi värkkäämään.

Sit vielä musta vois olla hyvä, jos Teme vaikka sysadminina myis klubin tarroja tai muuta sälää. Se tois vähän rahaa homman pyörittämiseen.

Mut hyvinhän tää tosiaan nytkin menee. Ite oon ainakin löytänyt täältä monta vastausta.  8-)

-T
Ai, kato se irtos...

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: "Klubin" tulevaisuus ?
« Reply #4 on: March 15, 2006, 21:06:10 PM »
Quote
WWW-sivuista tulee ekaks sellanen mieleen, että olis tosi jees, jos saataisiin kerättyä FAQeja varsinkin edm-vehkeistä, koska niistä löytyy niin vähän tietoa (esim. dsmtunersseilta). Tietty myös usdm vehkeistä olisi hyvä tehdä FAQeja niiltä osin kun ne Suomessa eroavat amerikkalaisista.
Faq on itseasiassa tekeillä, ja siihen ollaan ton psy-j:n kanssa kerätty juttuja pikkuhiljaa. Se vain ei näy vielä kenellekkään muille. Laitetaan joku beta versio esille tässä lähiaikoina.

Quote
Lisäksi tonne projektit osioon olisi kiva jos jengi viittisi tehdä työselostuksia kun tekevät kaikenlaista pikkuprojektia. Vähän kuvia ja suurpiirteinen selostus, niin siitä on tosi paljon apua ensikertalaiselle. Usein vaikkei apua sinänsä tarvitsisikaan missään, niin sieltä sitten saa ideoita mistä seuraavaksi alkaisi värkkäämään.
Tähän en valitettavasti voi itse vaikuttaa, toivotaan vaan että jengillä riittää kiinnostusta.

Quote
Sit vielä musta vois olla hyvä, jos Teme vaikka sysadminina myis klubin tarroja tai muuta sälää. Se tois vähän rahaa homman pyörittämiseen.
Tarroja on myynnissä kokoajan, niitä olen myynyt, toki ilman mitään voittoa. Kaiken muun sälän teetättäminen maksaa, johon mulla ei ainakaan yksin ole varaa tuon nykysen autoprojektin ohessa alkaa kustantamaan. Ei nuo tarratkaan ilmasia ole, vaan itse niistä maksanu ja myyn samaan hintaa pois. Lähiaikoina pitäisi lisääkin tilata....

« Last Edit: March 15, 2006, 21:07:43 PM by admin »
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

Cara86

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 117
  • dsm
    • View Profile
Re: "Klubin" tulevaisuus ?
« Reply #5 on: March 27, 2006, 19:42:19 PM »
Quote

Quote
Sit vielä musta vois olla hyvä, jos Teme vaikka sysadminina myis klubin tarroja tai muuta sälää. Se tois vähän rahaa homman pyörittämiseen.
Tarroja on myynnissä kokoajan, niitä olen myynyt, toki ilman mitään voittoa. Kaiken muun sälän teetättäminen maksaa, johon mulla ei ainakaan yksin ole varaa tuon nykysen autoprojektin ohessa alkaa kustantamaan. Ei nuo tarratkaan ilmasia ole, vaan itse niistä maksanu ja myyn samaan hintaa pois. Lähiaikoina pitäisi lisääkin tilata....


Juu.. tuota tosta muusta sälästä.. otatko Teme vaikka yhteyttä sähköpostitse kun mulla voisi olla linkki järjestää tuota "muuta sälää" esim. t-paitoja yms, ilman että tarttis ottaa varastoa tuohon touhuun ja ilman että tartis olla itse "vastuussa" näistä tilauksista. mutta siitä lisää jos kiinnostusta löytyy...
« Last Edit: March 27, 2006, 19:47:28 PM by admin »
Hevosvoimat kelpaa niin aitona luonnossa kuin konepellinkin alla....

Psy-J

  • Moderator
  • Extreme Member
  • *******
  • Posts: 855
  • Eclipse GSX -95
    • View Profile
Re: "Klubin" tulevaisuus ?
« Reply #6 on: July 16, 2006, 16:45:07 PM »
Vanha aihe, mutta ajattelin nostaa ylös, kun klubi on nyt kaksi vuotta täyttänyt. Eli ehdotuksia tulevia vuosia varten saa nyt heitellä.

Kerhoa on nyt tuotu esiin muutamissa näyttelyissä, (pieniä) miittejä pidetty, kimppatilauksia on järjestetty, ratapäivät ovat tulossa...

Mitä halutaan jatkossa? Lisää (erilaisia?) tarroja? Paitoja? Sivuston sisältöön jonkinlaisia muutoksia? Ratapäivät ensi vuodelle? Tiettyjen tuotteiden kimppatilauksia? Jonkinlaisia jäsenetuja? FAQ?
« Last Edit: July 16, 2006, 18:20:05 PM by Psy-J »

Zage85

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 326
  • Usdm -95
    • View Profile
Re: "Klubin" tulevaisuus ?
« Reply #7 on: July 16, 2006, 21:03:45 PM »
T-Paita olisi kova juttu  :)
Hups!