DSM tekniikka > Osa-arvostelut / palautteet

GM Maf anturi + ohjainlaite

(1/1)

zalama:
Olen käyttänyt 3" Maf anturia & Translatoria ja hyviä oli kokemukset.

Hyödyt:
-Isompien suuttimien kompensointi onnistui Translatorilla, Apexi SAFC jäi turhaksi.
-Imupuolen vakio ahdistava 1G ilmamäärämittari vaihtui 75mm kokoiseen vapaammin virtaavaan kuumalankamittariin, joka riittää esim. Corvettessa  n.500 hv:n asti.
-Imupuolelle asennettuna helppo käyttää ja säätää. (Seosmittari suositeltava)
-Mahdollista laittaa myös ahtimen jälkeen, blow-off venttiili voi hengittää ulkoilmaan.

Haitat:
-Johdotustyötä
-Hinta ( se ikuinen riesa)
-Turbon jälkeen asennetun mittarin säätäminen hankalampaa

mika75:
Mun mielestä johdotus oli helpoin homma. Hintaki oli kohtuullinen, mut säätäminen vaatii vaatii muinais hieroglyyfien osaamista. Miten potikoita säätämällä voi arvata seoksen oikeaksi. En ku omista mitää hienoja dsm linkkejä.

teme:
Ei tarvitse osata muinaisia hieroglyfejä kun meillä löytyy alla olevat dokkarit:

http://www.dsmclubfinland.com/files/temp/Translator%20DSM%201G.doc

ja

http://www.dsmclubfinland.com/files/temp/Translator%20DSM%202G.doc

zalama:

--- Quote --- Miten potikoita säätämällä voi arvata seoksen oikeaksi.
--- End quote ---


Seosmittarilla! Muuten en ainakaan itse sais mielenrauhaa vaikka potikat oliskin oikein.

Navigation

[0] Message Index

Go to full version