DSM tekniikka > Ongelmat ja ihmettelyt

Missä 2g:n Bensasuodatin? (vastattu)

(1/2) > >>

Zage85:
Auto siis 2g usdm ja tarvitsisi bensasuodatin vaihtaa. Ajattelinkin kysyä missä se sijaitsee? Ja mistä kannattaisi käydä ostamassa?
Vai kannattaako kävellä vaan suoraan Mitsu liikkeeseen ja tilata sieltä..?

edit: otsikko

teme:
Mitsulta kannattaa suoraan varaosanumerolla tilata.  Jos teikäläisen auto on valmistettu ennen kesäkuuta 1995 niin osanumero on MB504764, jos taas tuon jälkeen niin MR188221. Jos et itse tiedä niin kerroppa vin niin  katson mitenpäin on.

2g usdm:n bsuodatin sijaitsee siellä itse tankin kupeessa. Liitteenä kuva.

magezu:
Nostetaas tääkin pintaan, Onko kukaan keksinyt et sopiiko jonkun muun Galanti, neonin) pensansuodatin 420a moottoriin?
Kiirus olis on ihan tukossa :(

Vai joutuuko tosiaan mennä mitsulta kysyyn...

DaJackal:

--- Quote ---Nostetaas tääkin pintaan, Onko kukaan keksinyt et sopiiko jonkun muun Galanti, neonin) pensansuodatin 420a moottoriin?
Kiirus olis on ihan tukossa :(

Vai joutuuko tosiaan mennä mitsulta kysyyn...
--- End quote ---


CAPS antaa ainakin koodin MB504764, tuolla luulisi jotain löytyvän varaosaliikkeestä. Itsellä Boschin suodatin hyllyssä, voin katsoa siitä koodin. Se on sellainen musta puikula se suodatin, ei sellanen metallinvärinen lieriö kuten yleensä.

EDIT: Ja mitsulta on melko turha mennä kyselemään 420a-moottorin palikoita. Toimitusajat on aina 3kk ja hintaa sen verran että menee jalat alta. Ennemmin kävelee ton numeron kanssa vaikka syslerin tiskille, jossei tarvikepuolelta natsaa.

DaJackal:

--- Quote from: teme on May 01, 2006, 18:17:20 PM ---Mitsulta kannattaa suoraan varaosanumerolla tilata.  Jos teikäläisen auto on valmistettu ennen kesäkuuta 1995 niin osanumero on MB504764, jos taas tuon jälkeen niin MR188221. Jos et itse tiedä niin kerroppa vin niin  katson mitenpäin on.

2g usdm:n bsuodatin sijaitsee siellä itse tankin kupeessa. Liitteenä kuva.

--- End quote ---

Ei muuten sijaitse vaan tulipellissä hieman keskeltä kuskin puolelle. Näin ainakin '95 USDM vaparimallissa.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version