Author Topic: Kuinka 1G mittariston viisarit irti? (ratkaistu)  (Read 4950 times)

Psyx

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 34
  • dsm
    • View Profile
Kuinka 1G mittariston viisarit irti? (ratkaistu)
« on: December 14, 2006, 16:54:28 PM »
Nyt apua apua. Menee hermot. Viisarit ei siis lähde mitenkään irti vaikka kuinka yritän vetää. Onko vinkkejä?
Minulla on tapana hajottaa ja sit menee hermot jos joku viisari hajoaa.
APUAAAA!

**Edit: Ei tarvi huutaa niin hirviästi aina  ;D -ylläpito**
« Last Edit: December 31, 2006, 13:39:04 PM by Psy-J »

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: Kuinka saa 1G Mittariston viisarit irti?
« Reply #1 on: December 14, 2006, 18:04:10 PM »
http://www.dsmclubfinland.com/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1121960175

Sielläpä dokumenttia mittarinpohjien asennuksesta, ja samassa keskustelua miten viisarit lähtee irti, ja mitä nyt nopeasti vilkaisin niin ihan normaalisti ylöspäin vetämällä pitäisi lähteä.
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

Tervis

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 451
  • Mitsubishi Eclipse
    • View Profile
Re: Kuinka saa 1G Mittariston viisarit irti?
« Reply #2 on: December 14, 2006, 21:33:18 PM »
Sen verran osaan sanoa, että pitää vetää kohtisuorasti ylös tasasesti. Ettei siis kampea sitä mittaria irti meisselillä toiselta reunalta vaan TASAISESTI JA SUORAAN YLÖS. (Ja jos mittari on vaakatasossa ni sitte sivulle tietty  ;D)
-Tervis-

Psyx

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 34
  • dsm
    • View Profile
Viisarit lähti ja omatekoset taustat paikallaan!
« Reply #3 on: December 14, 2006, 21:53:14 PM »
Noniin. Meinasi paniikki tulla koska ne viisarit olivat TODELLA tiukassa! 8-)
Viisarit irtosi niin että sormenpäihin koski, eikä mitään onneksi hajonnut! Mutta mutta! Tulostin mattapintaiselle valokuva paperille mittari kuviot negatiivina! Nooh.. loppu tulos ihan välttävä... Tai suoraan sanottuna ihan hanurista, itseäni häiritsee ihan törkeän paljon enkä kyllä aio tollasia mittarintaustoja kattella. >:( Näkyy vaan mittariston sisuskalut varjona siihen ku pistää valot päälle! Onko ideoita/ehotuksia miten tämä homma nyt kannaittaisi hoitaa!? :-?

Osaisko/viitsiskö joku tilata minulle sellaiset hienot "glow in systems nabeist" mittarin taustat jos siirrän rahat tilille!? :-/


Tervis

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 451
  • Mitsubishi Eclipse
    • View Profile
Re: Viisarit lähti ja omatekoset taustat paikallaa
« Reply #4 on: December 14, 2006, 22:52:21 PM »
Quote
Osaisko/viitsiskö joku tilata minulle sellaiset hienot "glow in systems nabeist" mittarin taustat jos siirrän rahat tilille!? :-/

Oon kans arka tilaamaan ulkomailta. Viäl en oo sitä tehny, mut kaipa se siitä sitte yleistyy ku sen vaa kerran uskaltaa tehdä. Ei kai siinä mitään sen suurempaa riskiä oo.  :-/
-Tervis-

Psyx

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 34
  • dsm
    • View Profile
Re: Kuinka saa 1G Mittariston viisarit irti?
« Reply #5 on: December 14, 2006, 23:31:07 PM »
En tiiä.. just kokeilin itte tilata mut se kyselee niin per***eesti kaikkee juttuja ja sit rupe epäilyttämään ku mastercardin numeroo kysy jo toisen kerran yhes vaihees ja sit ei tullu mitään selkoo,  :-/ja sit tuli sata sähköpostiviestiä ja miljoonaan paikkaan piti kirjautua sisälle et lopetin koko tilaus homman ja ärsyttää ku piti ees mennä yrittämään.  :'(kohta on tietysti rahat menny tililtä ja mitään ei näy... Nyt jeesiä!

Jos joku viittis tilata nii pistän rahua! Help  :-/

Otto

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 200
  • Eclipse GS '92
    • View Profile
Re: Viisarit lähti ja omatekoset taustat paikallaa
« Reply #6 on: December 14, 2006, 23:37:02 PM »
Quote
Quote
Osaisko/viitsiskö joku tilata minulle sellaiset hienot "glow in systems nabeist" mittarin taustat jos siirrän rahat tilille!? :-/

Oon kans arka tilaamaan ulkomailta. Viäl en oo sitä tehny, mut kaipa se siitä sitte yleistyy ku sen vaa kerran uskaltaa tehdä. Ei kai siinä mitään sen suurempaa riskiä oo.  :-/

Kerran kun tilaa niin huomaa ettei siinä mitään pahaa ole. Maksaminen voi joskus koitua ongelmaksi jos ei esimerkiksi ole luottokorttia. Jos myyjä ottaa vastaan maksuja PayPalilla, niin ei pitäisi olla mitään ongelmia. Ne saa yhteystietosikin PayPalin kautta ja rahojen on käytännössä mahdotonta mennä väärään osoitteeseen (ellei tyri tahallaan). PayPal vielä kun toimii Electronilla ja kaikilla sitä yleisemmillä korteilla...
...ja ei muuta ku nilkka suoraks!