Dsmclubfinland.com

DSM tekniikka => Ongelmat ja ihmettelyt => Topic started by: mauri on July 12, 2006, 07:35:21 AM

Title: 4g63T koneen tyhjäkäynti 2000 rpm
Post by: mauri on July 12, 2006, 07:35:21 AM
VR4:n tyhjäkäynti 2000 rpm,base set screw pohjassa, läpän asennon tunnistin ei rajoita läpän sulkeutumista . Silti saa ilmaa jostai kautta ja pyörii peevelisti. Puristukset hyvät, syt.johdot uudet,tehot tuntuvat olevan kateissa. Missä korjaamo/korjaaja joka truntisi 4g63T:n ??
Title: Re: 4g63T koneen tyhjäkäynti 2000 rpm
Post by: zalama on July 12, 2006, 23:24:32 PM
Hmmm. Oletko koittanut suihkutella brake kliineria imusarjaan, EGR venttiilin saumaan, imusarjan letkuihin?
  Kaynti pitas vahan nousta kun moottori saa brake kliineria, eli vuoto kohta vois loytya.
Title: Re: 4g63T koneen tyhjäkäynti 2000 rpm
Post by: mauri on July 13, 2006, 08:13:58 AM
Kiitokset, täytyy kokeilla. Saattaa olla ilmaläpän akseleitten kautta vuotoa.  :-[
Title: Re: 4g63T koneen tyhjäkäynti 2000 rpm
Post by: hopsis on July 13, 2006, 17:47:49 PM
Quote
Kiitokset, täytyy kokeilla. Saattaa olla ilmaläpän akseleitten kautta vuotoa.  :-[

Tai BISS-ruuvin O-renkaan välistä. Yks vikaherkkä osa on sit kans se tyhjäkäyntimoottori. Ota sen töpseli irti ja kokeile muuttaako mitään, eli kone sammuksiin, stökö irti, kone käyntiin, vähän kaasua terävästi ja sit katot mihin asettuu.
Title: Re: 4g63T koneen tyhjäkäynti 2000 rpm
Post by: Lergei on July 13, 2006, 21:45:37 PM
ja alipaineletkut kannattaa tutkia; jarrutehostimen ja huohotinletkut sekä "saasteletkut" joita 3kpl (turbo 4kpl) läppäkotelon päällä, aika usein hapertuu päistä.