Dsmclubfinland.com
DSM tekniikka => Ongelmat ja ihmettelyt => Topic started by: vapari on February 02, 2006, 15:44:14 PM
-
Eli varmistusta tarvisin kun olen sexlipseen uutta mottia hankkimassa ja itselläni on toi 6-pulttinen motti niin uskoakseni toi uusi 7-pulttinen turbomoottori ei sovi tuohon nykyiseen vaihdelaatikkoon niin jos Teme jostain kirjasesta näkisi numeroista että onko asia mahdollinen toteuttaa niin olisi aika jees :D
-
Vähän riippuu mikä moottori sulla nykyään on? edm 2.0 dohc? usdm 2.0 dohc? 1.8 sohc? automaatti? Manuaali? Ja mikä oli muuten vuosimalli?
-
Sori, vapaastihengittävä 2.0 edm, manuaali ja vuosimalli 1994.
Tuleva kone on japanista eli veikkaisin usdm.
-
Siis 94 vuotisessa autossa on 7bolt moottori. Japanista tulevat koneet ovat jdm VR-4 Galantin koneita eli 6bolt moottoreita cyclone imusarjalla. Mutta tuon F5M31 vaihdelaatikon mikä 1g edm:ssä on pitäisi sopia tuohon 6bolt lohkoon kiinni, varaosaohjelmakaan ei anna erikseen vaihtoehtoja vuosimalleittain laatikolle tai kytkinkopalle, vaan sama on 90-94 edm.
-
Cyclonen kanssahan tarviit sitten sille sopivan ECUn kanssa. Tai sit vaan siirrät vanhasta padasta imusarjan. Ei vakioECU osaa ohjata niitä cyclonen twinrunner läppiä. Eikös se näin mennyt?
-
Cyclonen kanssahan tarviit sitten sille sopivan ECUn kanssa. Tai sit vaan siirrät vanhasta padasta imusarjan. Ei vakioECU osaa ohjata niitä cyclonen twinrunner läppiä. Eikös se näin mennyt?
Saa sen normi toimimaan normi tbo ecu:nkin kanssa. Interneetistä löytyy kyllä jotain jupinaa...Mutta kait jos on tilattu vr-4 tekniikka niin siinä tulee sitten mukana ecu myös..
-
Voisitko hieman valottaa mistä olet tilaillut ja mitä olet tilaillut ? ::)
-
Eli Japan Moottorituonti on kyseisen firman nimi josta tuo 7-pulttinen turbomotti olisi tulossa.
Oishan siellä kyllä ollut toi 3.0 litran twin turbo Supran kone oikein mehukkaasti esillä mut ei ehkä olisi kuitenkaan mikään bolt-on? :)
-
Ei taida se Supran suora-6-kone sopia poikittain Eclin keulalle ;D
-
Eli Japan Moottorituonti on kyseisen firman nimi josta tuo 7-pulttinen turbomotti olisi tulossa.
Oishan siellä kyllä ollut toi 3.0 litran twin turbo Supran kone oikein mehukkaasti esillä mut ei ehkä olisi kuitenkaan mikään bolt-on? :)
7bolt turbokone? kysyhän uudestaan, japanin moottorituonnin listoilla ei ole kuin galantin vr-4 konetta joka on 6 bolt cyclone kone. Vai ovatko he jostain metsästäneet jonkun 7bolt dsm:n koneen japanista?
-
Ei tarvi kysyä kun tiedän sen jo että dsm:tä on se kyseinen kone ja kyllä nii kieroon en vielä kato että en 6-pulttista vauhtipyörän kiinnitystä erota 7-pulttisesta :D
-
Eli nyt se sit näköjään varmistu et olin itse sit vääräs että mulla olisi ollut se 6-pulttinen mutta kiitos teme ja muut neuvoista niin on nyt varmuus sit asiasta ku luulin että tässä läppälamppuversiossa olisi toi 6-pulttinen
ja tossa normivaloversiossa olisi tuo 7-bolt mutta luulo ei ole tiedon väärti joten kiitos 8-)
-
Eli nyt se sit näköjään varmistu et olin itse sit vääräs että mulla olisi ollut se 6-pulttinen mutta kiitos teme ja muut neuvoista niin on nyt varmuus sit asiasta ku luulin että tässä läppälamppuversiossa olisi toi 6-pulttinen
ja tossa normivaloversiossa olisi tuo 7-bolt mutta luulo ei ole tiedon väärti joten kiitos 8-)
1992 vuoden loppupuolella vaihtunut tuo kone -> 7bolt, oli auto sitten usdm tai edm. Eli siis tuoko japan moottorituonti myös semmosia moottoreita mitä ei heidän listoiltaan löydy? Ihan mielenkiinnosta onko kuvia tuosta koneesta?
-
Yritän ottaa ensiviikon alusta jos sais jo tilipäivänä kuvia omasta tallista 8-)
-
Nonii, another non-turbo --> turbo ::)
tästähän tulee jännää :)