Dsmclubfinland.com
Yleinen keskustelu => Dsm alue => Topic started by: eclips3 on April 02, 2007, 22:01:56 PM
-
Eli siis tiedossa olis muutama 4wd turbo eclipe/talon vm.92-95, elikkä se 1g. Eli hoituuko homma normaalisti verot maksamalla, vai tarvitsenko jonkun vastaavuus todistuksen että saan rekkariin? Lähinnä kyse on eagle talonista jossa ei noita luukku lamppuja ole. Eli löytyykö näitä autoja suomen rekisteristä, veropäätöksiä en löytänyt yhtäkään, mutta arvioisin veroksi noin 3k€. Bemareita on mulla aina ollu mutta tää auto(eclipse) on kyllä hieno ja kiinnostava. Jos viesti on sekava niin johtunee siitä että oon ottanu pilsneriä hieman.... :o Myös noitten ajettavuus kiinnostaa.
-
1g on siis 90-94. Eiköhän se mene kilpiin ihan suoraan. Ainoa mitä saattaa joutua todistamaan on päästöt, tosin en ole vielä keneltäkään kuullut, että 1g:ssä olisi joutunut mitattauttamaan. Varsinkin jos teikäläisen autossa on jotkut jenkkien epa tarrat tjms.
Oli kyse sitten Eclipsestä, Talonista tai Laserista. Niin et luultavimmin tarvitse mitään, päästöt on ainoa, mutta tosiaan kyllä ne on menneet kilpiin suomessa ilmankin.
Suomen rekisteristä löytyy kyllä useita 1g awd turbo dsm autoja.
-
Eli löytyykö näitä autoja suomen rekisteristä, veropäätöksiä en löytänyt yhtäkään, mutta arvioisin veroksi noin 3k.
Nyt on hieman mutua, mutta oliskohan ollu vielä niin että tulli antaa veropäätöksensä Taloneille ja Lasereille Eclipsen nimissä...
-
Vielä tosta autosta sen verran että siis onko siinä evo3 lancerin tekniikka? Vai vanhempi VR-4 tekniikka kuten galantissa? Mikä on ton nelivedon jakosuhde 50/50? Onko voimansiirto kuinka kestävä ja löytyykö helpolla esim.jakovaihteistoa tai perää? Mitkä ovat turbon vakio paineet ja kuinka paljon kestää antaa painetta vakio turbolla? Jos noihin joku vaivautuu vastaamaan nii kiitoksia!
-
sama kuin vr4:ssa. Tosin ei oo paljoa eroavaisuuksia evo3:senkaan.
50/50
Voimansiirto on kestävä. Laatikko menee noista rikki jos menee. Ei kulmavaihde / perä. Kulmavaihdetta löytyy ralliukkeleilta. Perä välitystä ei oikeen löydy. Viskolukko voi olla takana, perässä/ovipielissä olevat tarrat kertovat jos o.
0.7 tms vakioahdot. pystyy nostamaan yhden pintaan ilman muita modeja, sitten putkistoa, bensapumppua, suuttimia, evo3 ahdinta yms peliin riippuen tavotteista. Lompakko on rajana vain kun ahtoja aletaan nostelemaan. Moottoriin saa runsaasti osaa jenkkilästä. 4g63t on "maailman paras" 4cyl moottori :o
-
Tepi miksi hakaset sansoissa maailman paras?
-
Tepi miksi hakaset sansoissa maailman paras?
Onhan se kuitenkin (tähän mennessä) ainoa neljäpyttynen bensakone jolla on menty varttimaili alle 8 sek. ilman kaasuja.
-
Kunhan nyt laitoin että jos joku alkaa mussuttamaan että korjaamoille tuo ei ainaskaan ole hyvä laitos tms ;)
-
lähinnä laeppae oli tuo :)