Dsmclubfinland.com
DSM tekniikka => Ongelmat ja ihmettelyt => Topic started by: PRM on July 17, 2013, 00:42:36 AM
-
Voi toki olla kammenstefa tms., mutta ainakin se edestäpäin katsottuna oikealla öljypohjan kyljessä oleva muovinen anturinnysä ui öljyssä. Lienee pinnankorkeusanturi tms.?
Käyn lähiaikoina kaverin nosturillla öljynvaihdossa ja samalla olisi oiva tilaisuus yrittää tilkitä tuota anturinjalkaa. Kysymys kuuluukin, millainen tiiviste sieltä löytyyy (vai löytyykö?), millä numerolla saa ja mistä.
ASA ei tuntenut koko anturia, sen, mitä nyt näillä silmillä näin ::)
-
Kellään tietoa tästä?
-
Öljypohjassa ei mun mielestä 2g:ssäkään ole mitään antureita. Oisko mitään tarkentavaa sijaintia? Otappa vaikka kuva mistä anturista kyse...Öljylle ei ole muita antureita kun paineanturi joka saa signaalinsa kellolta joka on siinä suodattimen jalassa.
-
Lisäys vielä, eli onhan siinä tosiaan mittariston öljyvalolle oma anturi, sekin paineanturi.
-
Ei ole ihan tarkkaa hajua mikä anturi siellä on, mutta jos johtoa maadoittaa tai jos kaksi johtoa laittaa ne yhteen ja katsoo syttyykö valoja tai joku mittari heilahtaa.
-
Moro,
Kyllä se öljy tulee ylempää, eli kammen stefasta. Laitoin samat öljyt, jotka olivat sisässä vehkeen saadessanikin, eli Valvolinen Max Lifen. Katsotaan nyt, tuntui ainakin hytikoiden pieni naputus tuolla loppuvan myös.
Se anturi näyttää huonossa altapäin takaviistosta otetusta kuvasta tuolta:
(http://www.torinoproject.com/ecl/anturi.jpg)
-
Onks toi joku jälkiasennus anturi esim. öljynlämpömittari ?!
-
Onks toi joku jälkiasennus anturi esim. öljynlämpömittari ?!
Hankala kysymys.
Anturin kiinnitykset näyttävät kyllä hyvin tehdastekoisilta, eikä kabiinissa sisällä ole mitään ylimääräisä mittareita (ainakaan enää) näkösällä, eikä kyllä ole sellaista paikkaakaan sattunut silmään, missä sellainen olisi voinut olla.
Vakiona ei siis tällaista ole?
-
Ellei ole taas joku EDM erikoisuus.... :o