Dsmclubfinland.com
DSM tekniikka => Ongelmat ja ihmettelyt => Topic started by: tiefighter on July 12, 2012, 22:00:50 PM
-
miten kummassa saatte tuon turbon puoleisen banjo liittimen pitämään. paine puoli siis.
olen koettanut aikalailla kaikki vaihtoehdot. nuo kupari tiivisteet uusittu noin 7 kertaa. aina sama homma, pitää niin kaun että käy ensimmäisen kerran kunnolla lämpimänä/kuumana, sen jälkeen on tubo päältä pysyvästi märkä.
taas uudet kuparirenkaat ja on tiivis kunnes käy pidemmän ajolenkin ja taas vuotaa.
tulisiko tuo öljy tubon päälle muualta? mistä? kun mikään muu paikka ei ole märkä.
-
Vakio turbo?
-
Tosiaan jos sama yksilö kyseessä kun toisessa sun postauksessa eli tuo evo3 16g, niin tarkistahan se kannen puolen pultti. Jos se vuotaa sieltä niin valuttaa öljyt sitä kautta.
Itsellä on tommonen stainless steel letku kannesta turboon, eikä ole ongelmia. Mutta jos se kannen pultti on vähänkään löysällä, valuttaa helposti öljyä sieltä.
-
juu se evo3 ahdin siellä on. yläpää ei vuoda.
on tietysti mahdollista että putki ois jostain alempaa halki tms. vaikka putki ei tunnu olevan märkä mistään. ainoastaan tuo turbon päälinen kastuu. ei se pajoa vuoda mutta sen verran että harmittaa.
pitänee suunnitella tuohon kans joku teräspunos letku.
-
Tässä joku vanha kuva mimmoinen itsellä.