Dsmclubfinland.com

DSM tekniikka => Yleistä tekniikasta => Topic started by: Thecob on April 12, 2009, 01:55:58 AM

Title: 1G AWD tbo Eclipsestä asiaa
Post by: Thecob on April 12, 2009, 01:55:58 AM
Noniin, nyt tulisi vähän sitä sun tätä kyselyä, kun Eclipsestä lähtee kone keulilta irti ja tutkailun kohteeksi mistä päin konetta oikein pitää ääntä ja pahasti.

Ensimmäisenä olisi toi ohjaustehostin, kun itsellä vuotaa ohjaustehostin ja laakeri pitää ääntä, laakeria ei löytynyt mitsun liikkeeltä, mutta tiivisteet löytyyn hupaisaan hintaan 48 euroa ja risat! Käykö E33 Galantista ohjaustehostin?

Toisena on, että mistä löytäisi koko koneeseen kiristysarvot ja muut tarvittavat tohon otsikkoon mainittuun koneeseen (4G63T)

Kolmantena on tasapaino-akselit. Muutama kun on ottanut täällä sivustolla kuten mm. zalama, missä olette käyttänyt alakerran tasapainottamassa ja onko mitenkin kallis homma? :o

Kiitän todella paljon vastauksista, jos joku osaa auttaa tähän kohtaan!
Title: Re: 1G AWD tbo Eclipsestä asiaa
Post by: Cult69 on April 12, 2009, 17:21:58 PM
Quote
Noniin, nyt tulisi vähän sitä sun tätä kyselyä, kun Eclipsestä lähtee kone keulilta irti ja tutkailun kohteeksi mistä päin konetta oikein pitää ääntä ja pahasti.

Kuuluuko ääni "ylhäältä", n. venttiilikoneiston  suunnalta?
Jos ääni muistuttaa Diesel tikitystä, niin kyseessä on kuluneet venttiilin -nostimet.
Vaihtamalla öljyn laatua, tai nostimet ääni loppuu.  ;)
Title: Re: 1G AWD tbo Eclipsestä asiaa
Post by: Thecob on April 12, 2009, 17:37:38 PM
Quote
Quote
Noniin, nyt tulisi vähän sitä sun tätä kyselyä, kun Eclipsestä lähtee kone keulilta irti ja tutkailun kohteeksi mistä päin konetta oikein pitää ääntä ja pahasti.

Kuuluuko ääni "ylhäältä", n. venttiilikoneiston  suunnalta?
Jos ääni muistuttaa Diesel tikitystä, niin kyseessä on kuluneet venttiilin -nostimet.
Vaihtamalla öljyn laatua, tai nostimet ääni loppuu.  ;)


Ei ole sen tapainen ääni, kuulostaa pikemminkin rahinalta  :-/
Se sitten selviää kun ottaa motin irti ja halki, niin laittaa sitten uutta osaa koneen sisälle, että kestää sitten myöhemmin lisää voimaa :)