Dsmclubfinland.com
DSM tekniikka => Yleistä tekniikasta => Topic started by: magezu on January 12, 2009, 00:09:35 AM
-
Elikäs tälläinen ongelma.voiko vm92 23.10 rekisteröidys autos olla jo 7 bolt kone? valmiste numeron mukaan kun tilasin stefan ni oli iso,niin ja kone on 6 bolttinen.Stefan sisä halkasia on jotain 4mm liian iso.
-
Vaihdat jakopään stefaa ilmeisesti kun kone autossa kiinni? Muuten sen bulttisuuden näkis sieltä vauhtipyörän pulttien lukumäärästä. Minkä kokoinen stefa on?Mulla on jotain irto stefoja jäänyt tiivistesajoista.
-
Elikäs tälläinen ongelma.voiko vm92 23.10 rekisteröidys autos olla jo 7 bolt kone?
Riippuen koska auto on valmistettu, jos valmistettu lähikuukausina niin voi olla 7bolt kone.Mikäli taas valmistettu alkuvuonna niin 6bolt.
Öljypohjan muodosta näkee myös onko kyseessä 6bolt vai 7bolt.
-
vaihdan tuon vauhtipyörän puoleisen stefan,kone on 6 bolt ja valmiste numeron mukaan otettu stefa oli iso,eli luultavasti 7 boltisen.
eli olisiko kone vaihdettu? hitusen tyhmä kysymys tähän väliin,mistä saa tietää valmistus ajankohdan
-
Aikoinaan usa:ssa ostin yhden -92 vuoden purku eclipsen koneen ja kun sen sain se olikin 7-bolt, eli sellasta sattuu...
-
Heitä mulle se VINi eli valmistenumero, niin voin tarkistaa tuon päivämäärän.
-
Heitä mulle se VINi eli valmistenumero, niin voin tarkistaa tuon päivämäärän.
Se olis tälläinen 4MBMND22ANE004852
-
Heitä mulle se VINi eli valmistenumero, niin voin tarkistaa tuon päivämäärän.
Se olis tälläinen 4MBMND22ANE004852
01.06.1992
Jossakin tuossa hujakoilla se juuri vaihtunut 7bolt koneeksi.
-
OK
kiitoksia tosi paljon :D