Dsmclubfinland.com
DSM tekniikka => Yleistä tekniikasta => Topic started by: mikko85 on September 13, 2005, 18:59:59 PM
-
mikä vetonivel tossa 1g eclipse -92:ssa on? onko sama kun galantissa? mulla nakuttaa aika pahasti vetari ja pitäis vaihtaa :-[ olen avuton
edit: otsikko
-
Samat löytyy 88-92 e33 galantista.
Mutta niitä ei taida tarvikkeena saada ja jos uutena ostat niin kysy vaan suoraan eclipseen.
-
kai se parempi uutena on ostaa ku käyttettyhän on kulunut kuitenkin erinlailla eikö asia ole näin?
-
Jep, kyllähän ne uutena kannattaa ostaa. Saattaapi vain maksaa aika julmasti.
Tässä sulle osanumero niin voit kysellä suoraan mitsulta hintoja:
Vasen:MB297871
Oikea:MB297872
Nuo siis KOKONAISET vetarit.
-
Kyselin paikallisesta mitsu liikkeestä ton oikean puoleisen hintaa, kun mulla on ainakin jossain
väljää oikealla puolella, en oo vielä varma onko vetari, mutta se hinta, se on 1072,40€ :'( :o ;D
Että jos on vetari, ni romis on vahva vaihtoehto.
-
Kyselin paikallisesta mitsu liikkeestä ton oikean puoleisen hintaa, kun mulla on ainakin jossain
väljää oikealla puolella, en oo vielä varma onko vetari, mutta se hinta, se on 1072,40€ :'( :o ;D
Että jos on vetari, ni romis on vahva vaihtoehto.
ihanaa omistaa dsm:mmä mutta elämä on. pakkohan se on ostaa että ei hajoo muutaki :-/ :-/
-
Tästähän voikin aasinsiltana heittää mainoksen kehiin. Mulla olis yksi ehjä 4WD vasen etuvetari varastossa. Harmi vaan että se ei sovi etuvetoon ;D
Ihan tosissaan, aika järjetön hinta tuo ~1000€ yhdestä akselinpätkästä... Sieltä romikselta saa hakea samalla rahalla kymmenen käytettyä vetaria. Eiköhän ne kestä saman kuin yksi uusi.
-
Joo 1000€:lla saa konevikasia galantteja varmaan 5kpl keltasesta pörssistä jo.
Ei kannata kyllä uutta tuohon hintaa ostella ;D
-
multa saa ulommaisen vetonivelen vasemalle puolelle halvalla...osa on alkuperäinen ja paketissa...
-
multa saa ulommaisen vetonivelen vasemalle puolelle halvalla...osa on alkuperäinen ja paketissa...
pistä privaa paljon siitä haluat
-
Moponetistä bongattua:
Galant 2.0-GTi E33 88--93 ulompi (akseliØ26,5mm/ei 4WS/4WD) 17-4145 69.90 ???
-
Moponetistä bongattua:
Galant 2.0-GTi E33 88--93 ulompi (akseliØ26,5mm/ei 4WS/4WD) 17-4145 69.90 ???
minkähän merkkisiä noi on ja onkohan noissa paljon eroa
-
Mulla ei ainakaan mitään havaintoa. Yleensä moponetissä on mainittu jos se on jonkin tunnetun valmistajan osa.
Muutoin ne on noita normaali tarvikeosia mitä saa jokaisesta varaosaputiikista...
Siittä vain kokeilemaan jos tarviit moisen. Eiköhän se asiansa aja ihan tarpeeksi hyvin.
-
Yleensä moponetissä on mainittu jos se on jonkin tunnetun valmistajan osa.
Ei oo muuten ihan aina. Ainakaan esim. tossa kytkinsarjassa ei ollu mitaan mainintaa ja se kuitenkin oli yhen tunnetuimman kytkinvalmistajan sarja. Ilmeisesti niilla jossain tavaroissa vaihtelee merkki senverran ettei ne kirjota sinne sivuilleen mita niilla oikeasti silla hetkella on.
Eli ei kannata sen perusteella pelkastaan ostaa jotain ihan hirmuhintasta alkuperasosaa. Kannattaa ainakin kysyy ekaks..
-
Joo...
Ja noilla mitsun hinnoilla tommosia niveliä yms mieluummin vaikka parin vuoden välein uusii tarvikkeina, kun ostaa mitsulta 8-)
-
Joo...
Ja noilla mitsun hinnoilla tommosia niveliä yms mieluummin vaikka parin vuoden välein uusii tarvikkeina, kun ostaa mitsulta 8-)
totta
-
Moponetistä bongattua:
Galant 2.0-GTi E33 88--93 ulompi (akseliØ26,5mm/ei 4WS/4WD) 17-4145 69.90 ???
Nostetaanpa ylös aihetta.
Eli onko tuo varmasti sopiva? Tuollaisen tilasin mutta tuli joku takuupalautettu nivel paketissa. Vaseliinit oli sisälle jo laitettu ja suojakumikin oli ihan rasvassa ja selkeästi kokeiltu paikoilleen mutta palautettu. Tässä nyt kahden vaiheilla palautanko nivelen ja vaadin täysin uutta ja käyttämätöntä vai alanko purkamaan autoa ja putsaamaan niveltä mahdollisista paskasesta akselista tulleista hiekoista jota siellä vaseliinin seassa on. Uutena muuten mitsuhuollossa vajaan 600€....
-
Ite ainaki laitoin juurikin ton vanhan tilalle. Toimi kyllä.
-
Ok, pitänee aloittaa purku viikonloppuna.
-
jees. alapallo irti vaan ja iskari niin kääntyy riittävästi että lähtee pois.
Jos otat koko vetoakselin irti laatikosta, niin varaa pytty alle, koska sieltä tulee öljyjä ulos.