Dsmclubfinland.com
DSM tekniikka => Ongelmat ja ihmettelyt => Topic started by: Kozzu on March 27, 2010, 20:22:13 PM
-
Eli tuossa juuri vaihdoin vetarin suojakumin ja samalla huomasin, että raidetangon pää on hieman kiero ja sitä ei tahdo saada kiristettyä, kun tuo pultti pyörii tyhjää. Vertasin toisen puolen ehjään ja kyllä niissä melkoinen ero on. :o Ohjaus klemppaa ehkä hieman, mutta ajossa sitä ei käytännössä huomaa ollenkaan. Mitähän nuo auraus kulmat tykkää kun kyllä tuohon ehkä sentin heitto tulee (?), jos tuo pitää vaihtaa niin ymmärsin aiemmista topiceista, että mahdollisesti galantin vastaava voisi toimia? Mitenkä nuo auraus kulmat säädetään vai pitääkö käydä näyttämässä ammattilaisella? :-?
Toinen mikä mietityttää on, että kun omassa eclissä on tuo vm 92 dohc vapari (jenkki) joka potkii sen 135hv, ja eurooppalaisessa jossa on sama kone (?) antaa sen 150hv. Ymmärstääkseni elektronisesti rajoitettu tuo teho (esim bensan syöttö?), niin saisiko joku ecu guru sitä 150 kaakkia ulos ja mihin hintaan? Saattaisi olla halpoja heppoja.
Kiitoksia etukäteen.
Raidetangon päästä saatavilla kuvia jos tarpeen.
-
Onnistuinko tosiaan heittämään niin pahan ettei ketään osaa vastata ;D
-
Raidetangon päästä, osta uusi. Motonetistä galantin alta löytyy vastaava.
Aurauskulmat, ei kannata alkaa itse säätämään ellei ole kunnon laitteita. Helpoin ajaa jonnekkin huoltamolle joka niitä tekee. Ei se kovin montaa kymppiä maksa. Kulmien tarkistus / säätö aina kun alustaan tehdään muutoksia.
Tehoista, usdm mallissa on myös eri männät, puristukset matalemmat kuin edm:ssä. Eroina ainakin ecu / suuttimet / männät. Pelkällä elektroniikan modauksella tuskin saa paljoa aikaan tuossa vakio usdm koneessa.
-
Kiitos tästä. Raidetangon pää hommattu ja samalla venttiilikopan tiiviste, galantin molemmat. Selvä pyy ja sääli..