Dsmclubfinland.com
DSM tekniikka => Ongelmat ja ihmettelyt => Topic started by: Antti84 on April 08, 2008, 01:15:48 AM
-
Tän kans on nyt tapeltu viikonlopun yli ja vieläkin ongelmat jatkuu,eli oon kasaamassa moottoria jota en ole itse purkanut, ja sehän on mukavaa hommaa ;)Varsinkin kun tämä on ensimmäinen tutustuminen Mitsubisheihin.
Ote korjausoppaasta.Huomaa Drive plate (nro 6) asento ja missä järjestyksessä osat tulee kampuraa päin
(http://img219.imageshack.us/img219/3104/img2355ig0.jpg)
Tässä pusla (nro 3) kiinni vaihteiston turbiinissa.Kuten kuvasta huomaa, drive plate kiinnityskohdat eivät tule "keskiön" kanssa samalle tasolle
(http://img141.imageshack.us/img141/1310/img2345dx3.jpg)
Ja hupsista, kun drive plate osan kääntää toisinpäin, kiinnityskohdat sopivat 100%. Huomaa kuitenkin, että levy ei ole asennettu korjausoppaan mukaan!
(http://img221.imageshack.us/img221/6057/70884829zy7.jpg)
Kun turbiinin kiinnittää levyyn, startin kaulasta mitattuna on väliä 26-27mmm
(http://img232.imageshack.us/img232/2701/78217561pv6.jpg)
Puslan tehtävänähän on keskittää turbiinin liikettä. Jos puslan kiinnittää levyjen taakse, eli
kampuran "sisään", keskittämistä ei tapahdu.
(http://img217.imageshack.us/img217/8690/img2328yc4.jpg)
Miten päin Drive plate Nro. 6 pitää asentaa? Korjausoppaan mukaan vai "maalaisjärjen" mukaan?
Pitääkö pusla tosiaan asentaa kampuran "sisään". Se on ainoa tapa jolloin drive plate nimisen osan voisi asentaa korjausoppaan mukaan