Dsmclubfinland.com
DSM tekniikka => Ongelmat ja ihmettelyt => Topic started by: d0neh on May 26, 2007, 00:10:49 AM
-
Onkos kenelläkään tietoa kun auto rämisee tietyillä kierroksilla ilkeästi ja syyksi osottautui siis pakosarjan suojapelti.. Pelti on jo tappiin kiristetty ja silti rämisee. Ajattelin jos koko pellin nappais pois. Kuiteskaan pelti ei näyttäis suojaavan mitään johtoja. Onko kellään kokemusta voiko kyseistä hommaa harkita vai pitääkö vain yrittää fiksata vanha pelti kondikseen?
-
Onkos kenelläkään tietoa kun auto rämisee tietyillä kierroksilla ilkeästi ja syyksi osottautui siis pakosarjan suojapelti.. Pelti on jo tappiin kiristetty ja silti rämisee. Ajattelin jos koko pellin nappais pois. Kuiteskaan pelti ei näyttäis suojaavan mitään johtoja. Onko kellään kokemusta voiko kyseistä hommaa harkita vai pitääkö vain yrittää fiksata vanha pelti kondikseen?
Mulla on ollut jo jonkun aikaa lämpöpelti pois, kun asensin peltipakosarjan. Ei vielä ainakaan mitään ongelmia. On siinä konepellissä kuitenkin se huopa, että ei se suoraan konepeltiä pääse kuumottamaan.
Mulla olis kyllä myytävänä hyväkuntoinen lämpöpelti em. syystä ;). http://www.dsmclubfinland.com/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1157985841
-
Kai se pelti jonkun verran on senkin takia että pakokaasut ei jäähtyis turhaan, joku minimaalinen tehohyöty siinäkin.