Dsmclubfinland.com
DSM tekniikka => Ongelmat ja ihmettelyt => Topic started by: Doggy79 on May 09, 2005, 16:32:14 PM
-
Voiko Eclipsessä säätää kytkintä ja kuinka se tehdään. Itelläni se ottaa melko alhaalla (tosin ei minua haittaa, kun olen siihen tottunut).
edit: otsikko
-
Mulla sama vika ton kytkimen kans.. se ei irrota täydellisesti vaikka on poljin pohjassa!
-
sama täällä. kytkin pohjassa vaihde päällä, kun polkasee kaasua niin auto nytkähtää eteenpäin???? :-?
-
Kytkintä voi säätää, siellä polkimessa päin on säätötanko. Proceduurista en tiedä. Googleen 1g dsm clutch adjust... Taikka vfagista
-
Meitsillä taasen ihan päinvastaisia ongelmia kytkimen kanssa, ei kuivalla asvaltilla pysty edes suditteleen kun se perhana luistaa sen verran paljon... :(
Mahtaako olla paha homma vaihtaa...? Tepillä tietoo?
-
Joo tosiaan pitää poljin painaa melkein lattiasta läpi kun vaihtaa vaihetta.. ihan tyypillistä, täytyy varmaa säätää ennenku rikkoo laatikon ;)
-
Arvasin, että tästäkin joku kysyy ajanmittaan.
Mulla on valmis faq tästä joka pitäisi vain suomentaa kun jaksaa ja saisi sen meidän faq sivuston aikaan....
Eli näin säädät kytkintä:
http://mywebpages.comcast.net/njdsm2/clutch.html
8-)
-
Sekin auttaa vähän kun vaihtaa nesteet kytkimeen, tuntuu uskomattomalta mutta ainakin tunnokkaammaksi ja kevyemmäksi muuttuu.
-
kannattaa muistaa et jenkki malleis on kytkimen asennon tunnistin ja moottori ei käynnisty jos kytkin ei ole kokonaan pohjaan painettu....
vain jenkit voi keksiä noin älyttömän systeemin :)
-
kannattaa muistaa et jenkki malleis on kytkimen asennon tunnistin ja moottori ei käynnisty jos kytkin ei ole kokonaan pohjaan painettu....
vain jenkit voi keksiä noin älyttömän systeemin :)
Joka on myös todella helppo poistaa..
Eikä mitään järkeä nostella miltei kaksi vuotta vanhoja aiheita ylös, jos ei ole niihin mitään varsinaista lisättävää.
-
kannattaa muistaa et jenkki malleis on kytkimen asennon tunnistin ja moottori ei käynnisty jos kytkin ei ole kokonaan pohjaan painettu....
vain jenkit voi keksiä noin älyttömän systeemin :)
Tähän hieman korjaten että kannattaa painaa kytkin pohjaan kun autoa käynnistää. Startin ei tarvitse pyörittää vaihdelaatikkoa. Säästää kummasti starttimoottoria. Sinänsä hyvä keksintö. Ei lähde auto liikkeelle jos ei huomaa heittää autoa vapaalle kun käynnistää autoa.