Yleinen keskustelu > Dsm alue

DSM omistajien ikäjakauma.

(1/3) > >>

Zage85:
Ihan mielen kiinnosta ajattelin luoda DSM omistajien ikä äänestyksen. Vaikka monet ovat laittaneetkin oman ikänsä Profiiliin, niin tästä ikä katekoria näkyisi paremmin. Mielen kiinnolla odotan ja tuloksen voisi ennustaa sanoilla: Kyseessä ei ole "pelkästään" teini auto vaan luotettava ja hieno urheilu auto moneen ikään ja käyttöön...

-Sakke 21v   :D

teme:
Dsm:stä ei kyllä saa urheiluautoja tekemälläkään. Sporttisia coupe autoja lähemmin :)

Nykyään kai yhä nuoremmilla ihmisillä on varaa ostella näitä autoja(katkeruutta..), johtuu varmaan kun isä ja äiskä antavat rahaa tai mistä hyvänsä. Eli itsellä kyllä teinivuosina oli joku aivan muu auto  ;D

Zage85:
Itse ainakin pidän urheiluautoa ja sporttista coupe autoa samana asiana :) Mutta jokainen ymmärtää omalla tavallaan...

Nykyäänhän on "uus" rikkaita jo niin paljon, että vanhemmat pystyvät ostamaan pojallensa ( miksei tytöillekkin ) nuorena jo kalliin ja hienon auton. Itse olen ainakin kovalla työllä ansainnut oman Eclipseni ( Ehkä vähän pankin avustuksella  ;D )

Tervis:
Todennäköisesti olen nuorinta joukkoa. Ikää 18v ja risat :D :D

teme:

--- Quote ---Itse ainakin pidän urheiluautoa ja sporttista coupe autoa samana asiana :) Mutta jokainen ymmärtää omalla tavallaan...

--- End quote ---

No jo on kummat käsitteet. Käyppä joskus koeajamassa radalla jotain kunnon urheiluautoa esim. porche 997 turbo tjms vastaava. Sen jälkeen huomaat kyllä eron mikä on oikea urheiluauto.

[smiley=offtopic1.gif]

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version