Author Topic: Mitä kannattaisi tuoda Hong Kongista?  (Read 7557 times)

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Mitä kannattaisi tuoda Hong Kongista?
« on: September 16, 2008, 17:03:51 PM »
Lähden perjantaina honkkariin päiväksi ja sieltä sitten eteenpäin Australiaan reiluksi viikoksi. Ajattelin käyttää tilaisuutta hyväksi ja tuoda jotain autokamaa sieltä tullessani. Onko kellään mitään käsitystä mikä siellä päin on halpaa ja mitä sieltä kannattaisi Eclipseen (4g63:een) tuoda?

Se saisi olla jotain pientä ja kevyttä mutta myös alle tonnin hintasta. Apexin SAFC:n varmaan saisi aika paljon edullisemmin kuin Suomesta, mutta enpä tiedä onko siitä mun vaparissa mitään iloa. Tai mulla oli kerran yksi ja myin sen asentamatta eteenpäin. Ainakin siinä pitäisi tullit säästyä kun sieltä tuo, mutta missään eteenpäinmyynti ajatuksissa en sieltä mitään viitsi tuoda.
Ai, kato se irtos...

hopsis

  • Über Member
  • ******
  • Posts: 1573
  • AUDI S6+ Avant, Audi S6 Avant, Audi Cabriolet
    • View Profile
Re: Mitä kannattaisi tuoda Hong Kongista?
« Reply #1 on: September 16, 2008, 17:35:57 PM »
Selaa eBayta... Sieltä katot mikä on halpaa Honkkarin huutokaupoissa. Samat tavarat siellä varmaan muutenkin suht saman hintaisia. Ite oon kiinasta tilaillu nyt MP3/MP4 soittimia ja diilannu sit eteenpäin, maksaa rahteineen jotain 8€ kotiin tuotuna  ;D

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: Mitä kannattaisi tuoda Hong Kongista?
« Reply #2 on: September 16, 2008, 20:43:10 PM »
Juurikin näin alunperin tein, mutta tossa englannin kielisessä ebayssä on tosi surkea valikoima. Saksastakin saa paremmin. Siis jos haluaa jotain autokohtaista.
Ai, kato se irtos...

Psy-J

  • Moderator
  • Extreme Member
  • *******
  • Posts: 855
  • Eclipse GSX -95
    • View Profile
Re: Mitä kannattaisi tuoda Hong Kongista?
« Reply #3 on: October 22, 2008, 10:38:12 AM »
Ihan mielenkiinnosta; Miten meni reissu/onko kuvia?