Author Topic: 2g Eclipsen sähköt lakkaa toimimasta!  (Read 3849 times)

MV

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 50
  • Eclipse GS -96
    • View Profile
2g Eclipsen sähköt lakkaa toimimasta!
« on: July 09, 2008, 18:48:41 PM »
Mikä voi olla vikana kun auto on seissyt päivän pari niin kaikki sähkötoiminnot ovat ihan mykkänä. Keskuslukitus, radio ja tuulettimet ovat ihan poissa toiminnasta mutta auto lähtee kuitenkin normaalisti käyntiin eli akussa ei vikaa voi olla. Kaikki toiminnot lähtevät kuitenkin aina toimimaan kun siinä aikansa painelee kaikkia nappeja. Mistä moinen vois johtua?

hopsis

  • Über Member
  • ******
  • Posts: 1573
  • AUDI S6+ Avant, Audi S6 Avant, Audi Cabriolet
    • View Profile
Re: 2g Eclipsen sähköt lakkaa toimimasta!
« Reply #1 on: July 11, 2008, 14:27:09 PM »
Mulla teki joku vanha Sierra joskus samaa. Vika oli lopulta siinä kun olin tehny konehuoneessa jotain ja yksi naurettavan pieni maajohto oli jostain irti. Oletko tehny jotain sähköhommia viime aikoina?

Oli siinä sierrassa semmoista haamuvikaa ettei tosikaan... Aamulla kun piti töihin lähteä niin näin jo parin metrin päästä että laturinvalo palaa. Tämä siis jo ennen kuin olin edes koskenut lukkoihin, saati kääntänyt virtoja päälle. Sit kun pisti virrat päälle ni se valo sammu... Eikä tietenkään millään käyntiin.

Moottorin ja laatikon välistä akulle menevä maajohto oli jäänyt sieltä koneen puolelta auki. Sen laitto kiinni niin kaikki pelas taas normaalisti.

MV

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 50
  • Eclipse GS -96
    • View Profile
Re: 2g Eclipsen sähköt lakkaa toimimasta!
« Reply #2 on: July 14, 2008, 21:07:08 PM »
Auto on ollut taas ajossa lähes joka päivä niin mitään ongelmia ei ole ollut. Kävin kyllä kaikki sulakkeet läpi ettei ainakaan niissä mitään kosketusvikoja ole.