Author Topic: 2g:hen jarrupalat?  (Read 4803 times)

nakkifakiiri

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 189
  • dsm
    • View Profile
2g:hen jarrupalat?
« on: October 23, 2008, 18:46:09 PM »
Enpä löytäny vielä itelle vastausta näihin paloihin liittyen. Passaako siis jostain automallista palat 2G:hen? Tarkotus olis huomena alkaa remppaileen vai pitikö irrottaa ensin mallit ja lähtä niidenkans metsästään?
« Last Edit: October 23, 2008, 20:47:58 PM by admin »

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: 2g:hen jarrupalat?
« Reply #1 on: October 23, 2008, 20:55:52 PM »
Noissa 2g:ssä näyttäis olevan hieman vuosimallista riippuen eri osanumerolla palat. Joten en mee varmaksi sanomaan mitään ennenkuin kerrot mulle sun auton valmistenumeron niin voin tarkistaa.

Luultavasti E56A (2.4 sohc) galantin palat on samat eteen ja taakse. Mutta pistä se valmistenumero niin tarkistetaan.
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

nakkifakiiri

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 189
  • dsm
    • View Profile
Re: 2g:hen jarrupalat?
« Reply #2 on: October 23, 2008, 21:35:16 PM »
Quote
Noissa 2g:ssä näyttäis olevan hieman vuosimallista riippuen eri osanumerolla palat. Joten en mee varmaksi sanomaan mitään ennenkuin kerrot mulle sun auton valmistenumeron niin voin tarkistaa.

Luultavasti E56A (2.4 sohc) galantin palat on samat eteen ja taakse. Mutta pistä se valmistenumero niin tarkistetaan.


4A3AK44Y4TE385606 <--- tulikohan oikea?  ::)

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: 2g:hen jarrupalat?
« Reply #3 on: October 23, 2008, 21:58:21 PM »
Quote
Quote
Noissa 2g:ssä näyttäis olevan hieman vuosimallista riippuen eri osanumerolla palat. Joten en mee varmaksi sanomaan mitään ennenkuin kerrot mulle sun auton valmistenumeron niin voin tarkistaa.

Luultavasti E56A (2.4 sohc) galantin palat on samat eteen ja taakse. Mutta pistä se valmistenumero niin tarkistetaan.


4A3AK44Y4TE385606 <--- tulikohan oikea?  ::)

Huhtikuu 1996 näyttäis olevan sun autos valmistettu.

Eteen MR389540, samat on E56A Galantissa.
Taakse MR389580, samat on E56A Galant, EA8A Galant

Noi molemmat galantit näyttäis olevan jenkkimalleja, eikä niitä mun mielestä ole myyty euroopassa. Ja noi siis ainoat jolle löysin vastaavat osanumerot galanteista.... Joku galant tietoinen ihminen voi varmaan sivistää enempi...

"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"