Author Topic: Minkälaisia takasiipiä ?  (Read 5928 times)

eclipse2.0

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 176
  • dsm
    • View Profile
Minkälaisia takasiipiä ?
« on: October 14, 2004, 23:04:59 PM »
Onko kukaan vaihtanu alkuperäsen "takasiiven" tilalle jotain muuta?? Jos on niin onko kuvia?? Jos on kuvia ni pistäkää tähän osotteesee gt3000v6@hotmail.com

*edit: otsikko*
« Last Edit: December 15, 2004, 20:09:19 PM by admin »

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: Takasiipi
« Reply #1 on: October 14, 2004, 23:25:55 PM »
Mitä oon kattellu netistä kuvia niin ei kyllä oikein sovi mikään muu kuin alkuperäinen siihen tilalle. Ite en kyllä siihen mitään muuta iskis sopii se orkkis niin näpsäkästi siihen 8)

trust me  8) :D

(www.dsmtuners.com, ja sieltä gallery niin löytyy varmasti yksilöitä joissa joku linnunpelätin siinä takana)
« Last Edit: October 14, 2004, 23:26:21 PM by admin »
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: Takasiipi
« Reply #2 on: April 11, 2006, 10:45:14 AM »
Quote
Mitä oon kattellu netistä kuvia niin ei kyllä oikein sovi mikään muu kuin alkuperäinen siihen tilalle. Ite en kyllä siihen mitään muuta iskis sopii se orkkis niin näpsäkästi siihen 8)

trust me  8) :D

(www.dsmtuners.com, ja sieltä gallery niin löytyy varmasti yksilöitä joissa joku linnunpelätin siinä takana)

Nyt pitää syödä hieman sanoja tässä, kattelin tossa yks päivä mikko85:sen autoa ja kyllä siinä oleva spoikka istuu yllättävänkin nätisti. Näettepä sitten 100+:ssa paremmin  8-)
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

Raven

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 159
  • Kyllä skitsofrenia aina yksin olon voittaa
    • View Profile
Re: Takasiipi
« Reply #3 on: April 11, 2006, 21:36:59 PM »
Quote
Quote
Mitä oon kattellu netistä kuvia niin ei kyllä oikein sovi mikään muu kuin alkuperäinen siihen tilalle. Ite en kyllä siihen mitään muuta iskis sopii se orkkis niin näpsäkästi siihen 8)

trust me  8) :D

(www.dsmtuners.com, ja sieltä gallery niin löytyy varmasti yksilöitä joissa joku linnunpelätin siinä takana)

Nyt pitää syödä hieman sanoja tässä, kattelin tossa yks päivä mikko85:sen autoa ja kyllä siinä oleva spoikka istuu yllättävänkin nätisti. Näettepä sitten 100+:ssa paremmin  8-)

Jos muistat teme kun oli puhetta irckissä noista spoikista, niin tarkotin just tuota mallia mikä mikko85:lla on  ;) kun oli puhetta mikä käy ecliin ja mikä ei. mun mielestä toi on just täydellinen eclin kontin päälle  8-)