Author Topic: JJ-Tuonti  (Read 5166 times)

Virtane

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 134
  • dsm
    • View Profile
JJ-Tuonti
« on: August 03, 2005, 16:44:31 PM »
Kattelin äsken pikapuolin tuotteita ja meinas itku tulla ku kävi myyjää sääliks kun ei itse taida tietää mitä myy. MC Fun ja MC Hammer sun muut megapotkijat on saanut niin paljon moittimisia että luulis että ne olis lopetettu. 2000W 139€ kuulostaakin jo liian hyvältä ollakseen totta ja tuotteetkin on samoja kuin kitupiikissä.
itse en ostais tuolta ainuttakaan subia tai vahvistinta. olisko 2kk sitten Autosound mitannut kyseisen kapistuksen josta oli luvattu vaikka mitä "hattiwatteja" jos haluaa edes vähän panostaa ni kannattaa laittaa siihen 2x50w rms jo yli 150€.
Vinyls add horsepower

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: JJ-Tuonti
« Reply #1 on: August 03, 2005, 17:12:55 PM »
Ei se ole tyhmä joka myy, vaan joka ostaa.
Kyseisen lafkan herrasmies(myös dsm harrastaja) varmasti voi tähän kommentoida.(kun kuitenkin jäsenenä tälläkin laudalla)

Mutta kaikenlainen mollaaminen loppuu sitten tähän eikös juu?
Asiallisia kommentteja tuotevalikoimasta yms tietenkin voi esittää.

**Edit***
Kävin itsekkin tutkiskelemassa, ja onhan siellä esim juuri jonkun kohdalla esim.1600W, mutta onhan alla erikseen sitten RMS 100W tjms.
Sitä lukemaahan enempi kannattaa seurata kuin niitä hattiwatteja  :)
« Last Edit: August 03, 2005, 17:15:38 PM by admin »
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

hopsis

  • Über Member
  • ******
  • Posts: 1573
  • AUDI S6+ Avant, Audi S6 Avant, Audi Cabriolet
    • View Profile
Re: JJ-Tuonti
« Reply #2 on: August 03, 2005, 23:54:14 PM »
Haluamatta millään muotota ottaa kantaa tähän kyseiseen myyjään/tavaraan niin kylhän alan harrastaja tietää mitä mikäkin maksaa... Eli oppirahat joutuu varmasti jokainen maksamaan jossain vaiheessa. Tavalla tai toisella.

tepi

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 652
  • Whiner
    • View Profile
Re: JJ-Tuonti
« Reply #3 on: August 04, 2005, 01:25:37 AM »
Quote
Eli oppirahat joutuu varmasti jokainen maksamaan jossain vaiheessa. Tavalla tai toisella.

Miks se pitäis "kostaa" sillai ettei kertoisi eteenpäin. Varsinkin kun 18 kesäsenä tms on muutenkin vähän rahaa tuhlattavaksi.

ps. Itsekkin joskus oppirahat maksaneena...  :-[ >:(
With gas prices these days, you cant be smoking cars for free anymore.

hopsis

  • Über Member
  • ******
  • Posts: 1573
  • AUDI S6+ Avant, Audi S6 Avant, Audi Cabriolet
    • View Profile
Re: JJ-Tuonti
« Reply #4 on: August 04, 2005, 12:04:14 PM »
Ei tietenkään ole tarkoitus "kostaa" vaan todeta että tässäkin asiassa terveen järjen käyttö on sallittua. Ja jos on vähän rahaa käytettäväksi (kuten esim. minulla kroonisesti...) niin silloin voi hyvin ostaa jotain McHammer/Megakick vehkeitä. Paremmin ne kuitenkin futaa kuin orgis nuppimankka tai vastaava. Hifistit erikseen, mut minun mielestä 1G DSM:ään ei edes kannata panostaa kovin laadukkaita poppiksia kun äänieristys on jotain kindermunan luokkaa... Mut tää on vaan taas mun katkera mielipide - shoot me.

P.S. Laserissa on Megakick 3-tie sarja (69€), käytetty 10" Vega Line itse tehdyssä kotelossa (illan kaljat ja pitsat) ja SPL PRO 250W vahvistin (79€). Aivan riittävästi soi eikä ainakaan tullut kalliiksi.

tepi

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 652
  • Whiner
    • View Profile
Re: JJ-Tuonti
« Reply #5 on: August 04, 2005, 12:50:52 PM »
Quote
Ei tietenkään ole tarkoitus "kostaa" vaan todeta että tässäkin asiassa terveen järjen käyttö on sallittua. Ja jos on vähän rahaa käytettäväksi (kuten esim. minulla kroonisesti...) niin silloin voi hyvin ostaa jotain McHammer/Megakick vehkeitä. Paremmin ne kuitenkin futaa kuin orgis nuppimankka tai vastaava. Hifistit erikseen, mut minun mielestä 1G DSM:ään ei edes kannata panostaa kovin laadukkaita poppiksia kun äänieristys on jotain kindermunan luokkaa... Mut tää on vaan taas mun katkera mielipide - shoot me.

SPL PRO 250W vahvistin (79€).

Juuh olis pitänyt taas tarkentaa että noitten vahvareiden osalta.... Silmät kiiluen mennään ostamaan 1600W työntävää vahvaria joka kuitenkin on 16w  ;D
ps. Ja sullahan on jo vahvari ei mikään hattiwatti...
With gas prices these days, you cant be smoking cars for free anymore.

hopsis

  • Über Member
  • ******
  • Posts: 1573
  • AUDI S6+ Avant, Audi S6 Avant, Audi Cabriolet
    • View Profile
Re: JJ-Tuonti
« Reply #6 on: August 04, 2005, 13:14:29 PM »
Joo totta, ja kun tuo 250W vahvistin riittää suht reippaaseen popitteluun ihan mainiosti jos vaan on yhtään laadukas. Ei kukaan tarvi OIKEASTI jotain 2*1600W tehoja, (no okei, äänenpainekäytössä...) Oli sitten todellisia tai hattiwatteja.