Yleinen keskustelu > Muuta keskustelua

Edelliset autot?

<< < (2/10) > >>

Cara86:
Juu.. mulla ei kyllä oikeastaan ole ollut yhtään omaa kun tuon juhkun aknssa pyörittiin jo ennen kun kortin sain.... mutta sillä on ollut sinä aikana kun mulla on ollut kortti niin:

Mitsubishi Carisma HB -96
Tämä oli surkujen auto... tai siis ainakin mulle kun kortti oli ollut vajaa 2kk kun sitten otin ja pyöräytin tämän katolleen tuossa ihan juhkun kotikulmilla :( oli sitten mukava mennä Juhkun valaa seuraamaan ja selittää sille miksi ei tultukaan sen autolla niinkun oli sovittu. Mutta oli kyllä perusmukava auto.. ei kyllä niin mitään valittamista...

sitten tulikin jo

Mitsubishi Eclipse GS -94
Juu eipä ole eclissä ollut valittamista ainakaan kauheesti jos noita remonttien hintoja ei lasketa... Ecli tuli meille ton nettiauton kautta... ja käytiin sitä ensin katsomassa ja kun hinta saatiin hierottua oman budjetin rajoihin niin tehtiin eclistä kaupat... eipä tuossa muuta vikaa ole kuin tuo kuskinpuolen lukko joka ei toimi lainkaan.. niin ja sitten jotain juttuja mistä mä en ymärrä, mutta sehän ei ole mitään uutta  :)

Joskus sillon ennen kun sain kortin tuolla juhkulla oli sellainen Suzuki Baleno, mutta kertokoon itse siitä lisää kun en sillä ehtinyt ajelemaan...

Imperio:
Morris Marina 1,8 vuodelta nakkisota  :)
Ford Taunus 1,6 -80 kova rassi  ;D
Toyota Corolla 1,6 DX -82 vanha kunnon takaveto teini-DX kaikilla mahdollisilla pilpareilla mitä autoon saa  ;D
Nissan Sunny Coupe -84 kunnon bensapihi riisikuppi :D
Mitsubishi Galant 1,8 -89 mahtava peli, myytäessä 503tkm mittarissa  :)
Mitsubishi Eclipse -92 nykyinen menopeli ja tuskin olen heti vaihtamassa pois.  :)
Mitsubishi 2D Colt Lancer 1400GL -79. 2007 Kesällä tarkoitus rueta tekemään museopeliä. Tämän talven saa olla kakkosautona niin vetristyy paikat kun oli seissut pitkään ennen minunlle tuloa.  8-)

saveli_m:
Toyota Carina II -88 (se kuuluisa eka-auto)

Opel Astra G 1,6i 8V -98 Tämä olikin se johon sitten oikeasti laitettiin rahhoo

Opel Omega 2,0 GL -89 Ensimmäinen ruotsin autoni

Mitsubishi Eclipse 2,0 -96 Ensimmäinen saksan tuliaiseni (omistan edelleen)

Opel Kadett 2,0GSI 8V -87 Hankinta varastetun omegan tilalle  (omistan edelleen)

Mits... eikus, eipä mitään, odotellaan vielä joulua  :-X ;)

Saveli M

Midnight Walker:
Toyota Corolla FX 1.3 -88

Ensimmäinen autoni ja harmittaa vieläkin että myin sen poies...  :) Tuon korimallin ensimmäistä vuosikertaa, kaasari kone eikä mitään ihmeempiä vikoja ikinä. Perus kulutusosaa yms. Näkyy aina välillä vielä täällä kotkassa toi auto liikenteessä, tiedä sitte mihin kuntoon on jo ajettu.

Mitsubishi Eclipse GS 2.0 -93

Kesällä -04 tuli hankittua ja tarkoituksena ei ole ihan hetimiten vaihtaa pois. Arvoin silloin prätkän ja auton välillä ja sorruin sitten mitsuun... Täytyy hankkia se prätkä sitten joskus myöhemmin.

BMW 316 1.8 -84

Talviautoksi tollanein perus bemari. Tyhjäkäynti seilaa, moottori tiputtaa hieman öjyä ja ruostetta löytyy. Ei mitään suurempaa valittamista joten ihan hyvin pärjäilee. Toi oli ns. heräteostos eli en todellakaan ollut autoa veholta ostamassa mutta vahingossa sitten ostinkin  ;D

Jortsu:
1. pitkä  Toyota Hiace 2.4D -86
2. Volvo 460 1,6i -91
3. farkku Toyota CarinaII 1,6i 16V TwinCam  -91 (oli muuten ihan käsittämätön auto kiihtymään!!!)
4. Ecli -92

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version