Author Topic: 2g Vapaavirtaussuodatin  (Read 3971 times)

Barracuda

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 102
  • dsm
    • View Profile
2g Vapaavirtaussuodatin
« on: June 24, 2007, 01:56:57 AM »
Jeps eli sellasen löytäminen ei niin kummosta ole mutta kysyisin kuitenkin niiltä jotka ovat sellaisen itselleen lykänneet, niin mihin ratkaisuun olette tulleet?

Kas minulla sellainen pulma, että kattelin K&N eclipselle tehtyä kit:iä ja hintaa moisella olis päälle 200[ch8364].. sisältäen kartiosuodattimen, adapterin, suodattimen pidikkeen, prikat, mutterit jne.

hinta on suolainen.

esim pelkkä suodatin olis varmaan 50-70[ch8364]... mutta mistä massin päälle sopiva adapteri?

Tervis

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 451
  • Mitsubishi Eclipse
    • View Profile
Re: 2g Vapaavirtaussuodatin
« Reply #1 on: June 24, 2007, 15:50:42 PM »
Semmonen asia, että ne vaparin suotimet on sitte tarkotettu sille jenkkien 420a koneelle. Ainakin kaikki mitä ittelleni vastaan on netissä tullut niin on ollut jenkkien koneelle.

Itse tein tällaisen ratkaisun. Ostin 1g:n sarjan ja modasin siitä 2g:hen sopivan. Ainut ero on siis ilmamäärämittari. Eli 2g:n ilmamäärämittari ei sovi siihen 1g:n sarjaan.

Täytyy myöntää että mun piti tehdä siitä oikeen projekti esittely mut sitä en vieläkään oo tehny ku siinä on muutama kohta jotka haluun muuttaa ennen ku esittelen sitä muille :D. Se ei ole edes kiinni tällä hetkellä.
« Last Edit: June 24, 2007, 15:51:54 PM by Terva »
-Tervis-

Tervis

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 451
  • Mitsubishi Eclipse
    • View Profile
Re: 2g Vapaavirtaussuodatin
« Reply #2 on: June 24, 2007, 15:53:07 PM »
Jaa jaa, mutta sullahan on turbo...

Ei sitten mitään :o 8-)
-Tervis-