DSM tekniikka > Sähköt

1g diagnostiikka portin ongelma.

<< < (2/3) > >>

teme:
Missäpäin sijaitset? Mulla olis ylimääränen 1g turbon ecu (manuaalivaiht.) tuossa mikä joutais lainaan tarvittaessa.

Mihinkä lukemaan on bensapaineet säädetty? Onko toi gm maf vakiopaikalla vai välijäähyn ja imusarjan välissä? Paljonko ne kierrokset on tyhjäkäynnillä / heijaako yhtään?

Vuodot löydät kotikonstein helpoiten ilman savukoneita kun törkkäät turbon imupuolelle kompuralla ilmaa ja kuuntelet mistä alkaa suhisemaan.

zalama:
Nii tää mullakin jonkun aikaa ollut Ecli oli -90 mallia, et kannattaa muistaa ECU:a kokeillessa että se nokka-akselin anturi CAS johdotus oli siinä vuosimallissa hieman erilailla. Muistelin et jotain muutosta johdotukseen joutus tekee jos laittaa uudemman ECU:n.
Muistelin myös että kerran koitin paikallaan kaasutellen ihan vaparinkin ECU:lla ja kävi turbo silläkin...

Eikä se EGR venttiili ollut jumittunut auki tai vuoda? Senhän vois poistaa ja laittaa peitelevyn ihan varmuuden vuoksi:
http://www.extremepsi.com/store/product.php?productid=18770&cat=0&page=1

Niin ja sit vielä se "PCV" vastaventtiili imusarjassa vois olla hyvä tsekata.

teme:
Uudemmalla eculla joutuu ainoastaan vaihtamaan kahden johdon paikkoja ECU:n puolelta. Mutta sattumoisin tuo mun ylimääränen ecu on juurikin 90 vuosimallista  8)

tiefighter:
egr on tuossa blokattu ja huohotin putkessa ylimääräinen vasta venttiili.
maf oli asennettu coolerin ja imusarjan väliin, mahdollisimman lähelle imusarjaa

tämä mysteeri jäänee minun osalta mysteeriksi ms2 extra asennettu ja ensi säätöjä alettu hakemaan. auto käy jo nyt nätimpää tyhjäkäyntiä kuin vakio eculla koko minulla olo aikana. normaali käyttöalue siis tämän päivän aikana haettu suurinpiirtein kohdalleen ja toimii todellakin paremmin kuin koskaan ennen.

eli ecu, translator ja maf jää nurkkiin pölyttymään.

mutta kiitokset jokatapauksessa avusta.

zalama:
Allright! Siis Mega Squirt DSM ? Tuosta vois saada hyväm rakentelu topicin.
Ite piti aikoinaan laittaa MS1 omaan laseriin, mutta nyt tänä keväänä saatu mitsun turbolla ahdettu Bandit 1200 motskari käymään sillä  :D

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version