Author Topic: Blow-off valve ja ilmamassamittari  (Read 23542 times)

tepi

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 652
  • Whiner
    • View Profile
Re: Blow-off valve ja ilmamassamittari
« Reply #75 on: March 05, 2005, 17:34:10 PM »
Quote
lisäksi mites säädättte sytkää myöhäisemmälle maffilla tai safc:llä? meinaan vaan et varmasti alkaan jossain vaiheessa nakuttaan ja siinä on wisecot ihmeissään kun täyskaasulla on 19 astetta ennakoita  


Toihan ei oo mikään ongelma, jos on eeprommillinen ecu.
Vakio mitsun kartat on tehty maksimissaan 1barin ahdoille eli kartoissa on kuormitus ja rpm. Kuormitus on koneeseen menevä ilman määrä per kierros ja tuota ilmanmäärää sanelee siis ahtopaine. eli oli sulla ahtopaine 1 bar taikka 1.5 bar niin ajetaan maksimi loadilla = samat kartat...

Mut mut porukkahan on nyt modannut tota loadin resoluutiota, tyyliin kertonut kahdella. Nyt saadaan tehtyy täydelliset kartat 2 baariin saakka ja ei haittaa vaikka tulee ahtopainepiikkejä, mitsun ecu reagoi niihin välittömästi ja laittaa esim sytkää myöhäsemmälle. Tää on ollut sulle varmaan tiedossa, mutta mää nyt vasta oon hokannut mitsun ecun muokattavuuden  8)
« Last Edit: March 05, 2005, 17:34:44 PM by maxpain »
With gas prices these days, you cant be smoking cars for free anymore.

hopsis

  • Über Member
  • ******
  • Posts: 1573
  • AUDI S6+ Avant, Audi S6 Avant, Audi Cabriolet
    • View Profile
Re: Blow-off valve ja ilmamassamittari
« Reply #76 on: March 05, 2005, 18:22:20 PM »
Kelpaa se puhua kun tietääkseni kaikissa VR-4 Galanteissa on EEPROM-ECUt... Ei näissä T/E/L vehkeissä oo kovinkaan usein. Vissiin -93 vuonna jäi vallan pois.