Author Topic: Paljonko tankissa jäljellä kun bensavalo syttyy?  (Read 5579 times)

keskus

  • New Member
  • Posts: 1
  • dsm
    • View Profile
Paljonko tankissa jäljellä kun bensavalo syttyy?
« on: May 20, 2007, 15:42:51 PM »
Tietääkö kukaan muuten paljonko g2 mallin 2.0 vaparilla ajaa sen jälkeen ku bensavalo syttyy? ei viitsisi itse testata  ;D ja paljonko teillä on kulutus l/100km ku olen ihmetellyt omaani kun se liikkuu melkein 14litran paikkeella :S [reason]Otsikko[/reason]
« Last Edit: May 20, 2007, 21:31:56 PM by admin »

Kohvi

  • Guest
Re: Bensavalo
« Reply #1 on: May 20, 2007, 18:02:22 PM »
Quote
Tietääkö kukaan muuten paljonko g2 mallin 2.0 vaparilla ajaa sen jälkeen ku bensavalo syttyy? ei viitsisi itse testata  ;D ja paljonko teillä on kulutus l/100km ku olen ihmetellyt omaani kun se liikkuu melkein 14litran paikkeella :S

Itellä on keskikulutus ~ 8-9l/100km. Sitten kun annetaan vähän töppöstä autolle niin hyppää 10-11l/100km. Täytyisi ottaa bensakanisteri kyytiin ja ajaa tankki kuivaks =) Olen vajaa 23km ajanut valon sytyttyä mutta nykimistä ei ilmaantunut silloin.

Midnight Walker

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 188
  • dsm
    • View Profile
Re: Bensavalo
« Reply #2 on: May 20, 2007, 18:12:48 PM »
1G:ssä ensimmäistä kertaa kun valo vilkahtaa niin siellä on sellanen kaheksan litraa jäljellä, eli aika paljonhan sillä ajelee vielä sen jälkeen. 2G:stä ei tietoa, mutta voi olla hyvinkin samalla tavalla. Kulutukset liikkunu mun 1G vaparilla seitsemän ja yhdeksän välillä aina.

Otto

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 200
  • Eclipse GS '92
    • View Profile
Re: Bensavalo
« Reply #3 on: May 20, 2007, 18:41:22 PM »
Quote
1G:ssä ensimmäistä kertaa kun valo vilkahtaa niin siellä on sellanen kaheksan litraa jäljellä, eli aika paljonhan sillä ajelee vielä sen jälkeen.
Joskus oon huomannut sellasta että bensavalo voi palaa alamäessä, mutta ei ylämäessä. Eli toi 8 litraa ei kuitenkaan ehdottoman tarkka ole :)
...ja ei muuta ku nilkka suoraks!

Tervis

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 451
  • Mitsubishi Eclipse
    • View Profile
Re: Bensavalo
« Reply #4 on: May 20, 2007, 19:12:39 PM »
Mulla ainakin se bensavalo vilkkuu ensin joku 20km kaupunkiajossa, siis sen jälkeen kun se ensimmäisen kerran syttyy. Ite oon ajanut ainakin sen 30km sen jälkeen kun se on jäänyt palamaan. Sen jälkeen tankkasin 75l tankkiin vaikka tankki piti olla 65l?! 8-)
-Tervis-

UITTO-

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 896
  • dsm
    • View Profile
Re: Paljonko tankissa jäljellä kun bensavalo syttyy?
« Reply #5 on: May 21, 2007, 07:42:49 AM »
bensavalo vilkahti ja ajoin vielä 130 km ennen tankkausta :D valo paloin koko ajan viimoiset sata kilsaa tasaista ajoa oli hyvin pitkälti.