Author Topic: Paremmat jarrut 1gen Eclipseen  (Read 4198 times)

Lucky_Bug

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 64
  • Rock Rock
    • View Profile
Paremmat jarrut 1gen Eclipseen
« on: February 08, 2005, 15:22:44 PM »
Onkohan kukaan clubin jäsenistä tehnyt minkään sortin jarrupäivutystä 1gen eclipseen. ???

Alkaa vakio levyt olemaan vaihtokunnossa ja ajattelin, että vois vaikka samalla vaihtaa ne vähän parempiinkin.
Vaikka jarruthan onkin vaan vauhdin surma, mutta kuitenkin 8)

hopsis

  • Über Member
  • ******
  • Posts: 1573
  • AUDI S6+ Avant, Audi S6 Avant, Audi Cabriolet
    • View Profile
Re: Paremmat jarrut 1gen Eclipseen
« Reply #1 on: February 08, 2005, 16:41:50 PM »
Hommaat 7/92 -> eli sitä uudemman AWD mallin satulat. On nääs kaksmäntäiset ja niihin sit jotku hyvät laikat. Rupee pysähtyyn  :D

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: Paremmat jarrut 1gen Eclipseen
« Reply #2 on: February 08, 2005, 16:44:54 PM »
93 vuonna tuli etuveto turboillekkin isot satulat. Pelkä satuloiden vaihto ei varmaan riitä, vaan pitää se pääsylinterikin vaihtaa erilaiseen.

Mutta isot satulat / uusi pääcyl / aftermarket levyt ja palat niin kyllä luulis jarruttavan  8)
« Last Edit: February 08, 2005, 16:45:30 PM by admin »
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: Paremmat jarrut 1gen Eclipseen
« Reply #3 on: February 10, 2005, 13:52:05 PM »
Suomesta varmaan nihkeä saada mistään kovin edullisesti. Pitänee tutkia tarkemmin, itse meinasin täältä tilata keväämmällä TMP:n jarrulevyt / isomäntäset satulat / ebc palat.
http://www.diamondstarmotorsport.com/brakeparts.shtml
Tosiaan vaparissa mun mielestä aika "turha" niitä jarruja päivitellä, muuten kuin ehkä palat vaihtaa aftermarket mallisiin. Ne jarrut kuitenkin tarpeeksi tehokkaat tehoihin nähden.
« Last Edit: February 10, 2005, 13:53:45 PM by admin »
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

Lucky_Bug

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 64
  • Rock Rock
    • View Profile
Re: Paremmat jarrut 1gen Eclipseen
« Reply #4 on: February 10, 2005, 14:53:51 PM »
Se on kyllä totta, ainakin jos aikoo auton pitää vaparina Mutta niinku jo tuolla omat autot osiossa totesin, ni täytyy tota tekniikka puolta vähän katella, ku vaan joku (hullun)rohkea vaan saa taisteltua ne ekat turbotus luvat ::).

Ku levyt ja palat täytyy joka tapauksessa vaihtaa kohta, ni ei viittis vaihtaa vakioihin ja uusia vähän ajan kuluttua uudelleen.

Lisätehoa on kuitenkin jossain vaiheessa hankittava, että kehtaa lähteä ratapäiville yms. Ei oo vaparina kulkupuoli ihan Eclipsen ulkonäön veroinen. :-[

Jusna

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 149
  • dsm
    • View Profile
Re: Paremmat jarrut 1gen Eclipseen
« Reply #5 on: June 03, 2005, 20:56:41 PM »
Quote
Suomesta varmaan nihkeä saada mistään kovin edullisesti. Pitänee tutkia tarkemmin, itse meinasin täältä tilata keväämmällä TMP:n jarrulevyt / isomäntäset satulat / ebc palat. <br>http://www.diamondstarmotorsport.com/brakeparts.shtml <br>Tosiaan vaparissa mun mielestä aika "turha" niitä jarruja päivitellä, muuten kuin ehkä palat vaihtaa aftermarket mallisiin. Ne jarrut kuitenkin tarpeeksi tehokkaat tehoihin nähden.


Ootko jo hommannu aftermarket paloja vai ootko viel hommaamassa? mun pitäs saada jotku esim ebc greenstuff yms...