Author Topic: Eclin maalaus  (Read 7948 times)

MaZa

  • Rookie Member
  • *
  • Posts: 15
  • dsm
    • View Profile
Eclin maalaus
« on: April 11, 2005, 18:16:11 PM »
Siihen tulokseen oon tullu, että ecli pitäis viedä maalarille.. Nyt täytyis löytää vielä halpa maalari, ettei tee konkurssia. Eli pistäkäähän tähän infoo, jos on tiedossa halpoja maalareita, ei haittaa vaikka tekee pimeenä..  :) Tällä hetkellä väriks on tulossa metallinhohto musta.

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: Eclin maalaus
« Reply #1 on: April 11, 2005, 18:53:53 PM »
Mikä muuten on värinä nytten? En suosittele erivärillä maalaamista, tuloo tyhmännäköinen kun vaikka avaa konepellin ja konetila erivärillä kuin muu kori yms... Muista ettei halpa tarkoita yleensä hyvää. Maalaus kuitenkin kannattaa teetättää ihan ammattilaisella.

Säästät paljon jos on mahdollisuus itse tehdä pohjatyöt, mutta yleensä silloin maalari ei anna takuuta lopputulokselle joten kannattavinta on antaa maalarin tehdä itse. Omasta eclipsestä ylimaalattiin viime vuonna noiden naarmutusten johdosto koko toinen puoli sekä konepelti, hintaa töineen tuli jotain ~950€. Eli n. 2000€:lla luulisi irtoavan osaavassa paikassa koko auton ylimaalaus ja kunnollinen takuu maalipinnalle. Yleinen hinta tosiaan on tuo n.2000€ ammattipaikassa, mitä olen käsittänyt. Metallinhohtoväri tuo tietysti aina lisähintaa.
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

MaZa

  • Rookie Member
  • *
  • Posts: 15
  • dsm
    • View Profile
Re: Eclin maalaus
« Reply #2 on: April 11, 2005, 21:15:52 PM »
Nyt on musta väri pinnassa, joten se metallinhohto musta menee kyl vielä, vaikka ei konehuoneeseen kosketakkaan.. Tänään kävin yhdellä ammattimaalarilla, lupas tehdä pohjatöiden kanssa 1000-1500 euroon, mutta se taas on kallis hinta siihen nähden mitä on ennen ottanu.. Esim kuplavolkkari siellä käytiin maalauttamassa ja makso 400 euroa.. Nyt on vähän hinnat noussut.. Niinhän se on, kyll maalaus kannattaa ammattilaisella teettää, nyt täytyis vaan löytää mahdollisimman halpa ammattilainen..  :)

Cara86

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 117
  • dsm
    • View Profile
Re: Eclin maalaus
« Reply #3 on: June 16, 2005, 09:51:45 AM »
Mistä saa tuohon hintaan??? Meillä täällä ei juuri kukaan suostu tekemään (liekö liikaa töitä muutenkin) ja se joka olisi suostunut ottamana maalaukseen snaoi että 1600 ylöspäin ja pitää olla itse purettuna....

Eli me myöskin kaivattais varmaankin maalaria edes joitakin kohtia paikkailemaan....
Hevosvoimat kelpaa niin aitona luonnossa kuin konepellinkin alla....

Kohvi

  • Guest
Re: Eclin maalaus
« Reply #4 on: October 17, 2006, 20:58:51 PM »
Tarkistin töissä koneelta mitä meillä maksaa eclipsen ylimaalaus. tavalliselle pokalle se tekee 3.600 jos on kyseessä helmiäisväri.

Yksityisellä on hinnat korkeita ja sit taas ei ole.
« Last Edit: October 17, 2006, 21:00:36 PM by Kohvi »

Eska

  • Semi-Pro Member
  • ***
  • Posts: 77
    • View Profile
Re: Eclin maalaus
« Reply #5 on: October 17, 2006, 21:36:05 PM »
Halvalla pääset, jos pohjatöineen 1000-1500e. Täällä päin kyselin aikoinaan maalausta muutamasta liikkeestä, niin itse purettuna 1800-2500 oli hinnat. Törkeää kiskontaa, vaikka ammattimies onkin ammattimies.