Author Topic: Automaattiantennin toiminta?  (Read 14253 times)

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: Automaattiantennin toiminta?
« Reply #25 on: March 16, 2007, 18:57:21 PM »
Quote
Näin lievästi offtopiccina voisin vielä kertoa sen että itse laitoin tuon antennille menevän herätevirran keinukytkimen kautta, josta sitten saa antennin alas kun kuuntelee vain CD-soitinta.

Näin sen pitäisi alkuperäisenäkin olla. Antenni tulee ylös vain kun radio on kytkettynä. Kun cd:tä kuuntelee menee antenni alas.
« Last Edit: March 16, 2007, 18:57:35 PM by admin »
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

Otto

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 200
  • Eclipse GS '92
    • View Profile
Re: Automaattiantennin toiminta?
« Reply #26 on: March 16, 2007, 19:00:34 PM »
Quote
Quote
Näin lievästi offtopiccina voisin vielä kertoa sen että itse laitoin tuon antennille menevän herätevirran keinukytkimen kautta, josta sitten saa antennin alas kun kuuntelee vain CD-soitinta.

Näin sen pitäisi alkuperäisenäkin olla. Antenni tulee ylös vain kun radio on kytkettynä. Kun cd:tä kuuntelee menee antenni alas.

Alkuperäinen soitin oli kasettisoitin, mallia karvalakki :) Tilalle tuli normi 90-luvun Philipsin CD-soitin, joka ei katkaise antennin herätevirtaa kun äänilähde on jotain muuta kuin tuner. Unohtui tosiaankin mainita tämä suht. olennainen asia...
...ja ei muuta ku nilkka suoraks!

Tervis

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 451
  • Mitsubishi Eclipse
    • View Profile
Re: Automaattiantennin toiminta?
« Reply #27 on: March 16, 2007, 19:02:39 PM »
Joo sehän riippuu ihan siitä ohjelmalähteestä että millon se laskee ja millon ei. Itsellä ei laske kun cd:lle vaihtaa. Juuri eilen tuli antenni rasvattua kun vähän parkui kuivuudesta.
-Tervis-

scirocco

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 36
  • dsm
    • View Profile
Re: Automaattiantennin toiminta?
« Reply #28 on: March 17, 2007, 16:17:09 PM »
laittakaas joku kuva minkänöi toi antenni on.. mulla saattais olla yx ylimääräinen mutta tarvis vaa viel taRKASTAA TOIMIIX SE

Black_diamond

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 56
  • DSM
    • View Profile
Re: Automaattiantennin toiminta?
« Reply #29 on: February 15, 2008, 12:52:47 PM »
Quote
Quote
Pitää itekki hommata tollane sisäantenni kun unohdin perkele radion päälle kun autopesussa kävin, siinä kuuntelin Novan herkkää biittiä kunnes alko kolina kuulumaan ja loput arvaattekin :D Soitin heti sinne hätänumeroon ja eihän se Esso-täti edes osannu pysäyttää sitä masiinaa heti. Pihdeillä repsottava antenni katki ja samalla kuuluvuus lähti ja se nostokoneisto pitää hirveetä mekkalaa aina kun käynnistää auton/mankan  8-)

Sweeet.
Hieman huolellisuutta hei...  ;D EI NÄIN!  8-)

Olen myöskin kokeillut samaa temppua..  ja hyvin lähti irti.

Onkos kukaan kokeillut tarvikeautomaattiantennin asentamista autoonsa(1g)? Itse olen pohdiskellut että onnistuisikohan moisen asentaminen.



Raha on kuin lantaa, hyödyllistä vain levitettynä