DSM tekniikka > Sähköt

Datalogger tulosten tulkintaa

<< < (2/9) > >>

hopsis:
Edelleen tahtoo tähdentää että sen huomaa ajossa kun alkaa rykimään tuolla 6K rpm tienoilla... Ei ole ennen ahtojen nostoa tehnyt moista. Luulen siis vahvasti että kyse on siitä että ahdot oli sen Alastaron lauantain jälkeen ihan liian korkealla. Siellä kun oli juuri ja juuri nollan pintaan lämmintä ja maanantaina loggaillessa lähemmäs 15 astetta pakkasta.

Siellä Alastarossa oli säädetty paineet vähän yli kiloon eli ihan maksimi vakiosuuttimille ja moottorinohjaukselle. Sit kun kylmässä painaa menemään urku auki samoilla säädöillä niin käy näin...

Mielipiteitä?

tepi:
Jos ilman HZ menee tappiin niin eiks silloin pitäis tulla fuel cut ?

Vaikuttaako loppupeleissä toi ilmanlämpötila niin paljoa kun sullahan on se ilmansuodatinkotelo leikattu auki ja kone saa kuiteskin moottorin lämmittämää ilmaa ?

Ootko vaihtanut sen bensansuodattimen ? Jos bensan saanti menee heikoks -> menee laihalle -> nakuttaa ?

Ootko jo kokeillut 98 laittaa tankkiin ja nollannut ecun ?

hopsis:
En mä mitään oo vaihtanu... Ahtoja ruuvasin pienemmälle näin niinku ensiavuksi. Eikä oo tullu ees tankattua kun oon nauttinu viimisistä lomapäivistä ja tankannu itteäni autonkin edestä...

tepi:
ELi oma ecu on ainaskin resetoitu  ;D Siit on hyvä jatkaa...

hopsis:
Näin on. Muisti nollattu ja uudet arvot tulee antureilta sisään sit kun siltä tuntuu...

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version