DSM tekniikka > Yleistä tekniikasta

Venttilikopan tiivisteestä (ratkaistu)

(1/2) > >>

hopsis:
Mitäköhän ihmeellistä venakopan tiivisteessä on kun ei sitä löydy mistään tarvikkeena? Pitäis vaihtaa omaani mut varaosakauppias A-Osilla meinas että pitää hakee Mitsulta alkuperäinen...

Kait se tiiviste sit on ahdetussa sama kuin vaparissakin?


edit: otsikko

teme:
Sama se on vaparissakin, voi olla ettei ole saatavilla 16v koneeseen tarvikkeena suomesta. Ainakin motonet lista sanoo ei saatavana.

Mutta "so happens to be", multa löytys ylim.  jos kiinnostaapi ostaa. Tosiaan kannattaa parilta eri varaosaliikkeltä kysyä jos ei löydy tarvikkeena niin sitten ei suomesta saa.

hopsis:
No en mä sitä sit kauempaa kysele jos sulta kerran löytyy. Keksit sille vaan jonkun hinnan ja konstin jolla saat sen mulle ni rupee homma eteneen.

teme:
40$ Näyn maksaneen tuosta. Jostain syystä ei ajatellu, että EHKÄ jos ostaa koko koneen tiivistesarjan niin ei kande erikseen ostaa venakopan tiivistesettiä  ;D Joten pistetään vaikkapas 35e hinnaksi. Tuossa on siis myös nuo muut tiivisteet, se päätykumi yms...
Voin iskeä vaikkapa postilla sen tulemaan...

hopsis:
Joo pistä vaan, sullahan on mun osoite...? Jos ei ihan päivän päälle kiire ole niin maksan tästä vaiks ensi viikolla kun on tälle viikolle tuota rahanmenoo ihan enempi kuin tarpeeksi.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version