DSM tekniikka > Yleistä tekniikasta

Tekniikanvaihdosta...

<< < (2/4) > >>

teme:
http://www.dsmclubfinland.com/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Projektit;action=display;num=1101854043
Tuostapa linkkiä projektiin. Ja galantin vr-4 pata on periaatteessa sama kyllä, tehotkin 1geneissä identtiset se 195hp. Turhaa mun on katsos semmoista ees lähteä hankkimaan kun on jo sama lohko alla. Kaikki osat kuitenkin uusitaan.

Ja konetta tubottaessahan ei prosentit merkkaa mitään tai tekniikan vaihdoksessa.

Piuhat ja oikeanlaisen ecu:n parhaiten saa jenkeistä esim ebay tai ihan jostain lafkasta kuten slowboyracing tjms.

eclipse2.0:
Just..meinaan tulis kyl halvemmax ostaa vr4 mylly ja myydä vanha pois. &0tkm ajettu vr4 kone maksaa 1500e ja jos myyt vanhat mottis ni siit vois saada vähintää 500e todennäkösesti enemmän.

teme:
Halvemmaksi kyllä, ja tuloksena vakio 195hp kone.
Jos itse asennat ja hommaat lisälaitteet ja tiivisteet yms niin kyllä se hinta kohoaa sinne yli 3000e.

Jos ei halua kuin tuon vakio koneen eikä ole tavotteena lähteä kovinkaan paljoa virittelemään niin tuo on järkevintä hommata se vr-4 pata ja iskeä kiinni apulaitteineen. Jos taas tavotteena virittää paljoltikin tai edes keskiverrosti niin järkevintä se on kasata nykyisestä vaparikoneesta kuten itse teen. Hintaa tulee jonkin verran enempi kuin hommaisi tuon vakio turbo tekniikan kokonaisuudessaan mutta tehoa tuleekin sitten oiva määrä lisää  ;D ;D

eclipse2.0:
hetkinen, eikös vr4:Ssa oo paljon enemmän? Kaverilla meinaan on vr4 gallu (ei rekisterissä) ja siit on penkitetty yli 300hv

hopsis:
Tossa kannattaa sekin kelata että tulee samalla kone käytyä täysin läpi. Varsinkin jos aikoo irrottaa enemmän tehoja kuin tuon n. 200Hp voi olla järkevää pistää rahat uusiin osiin. Kai sulla Teme on kaikki ne turbokoneen erikoisuudet selvillä? Esim. öljyruiskut mäntien alla, eri öljypohja(?).

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version