DSM tekniikka > Kori / renkaat / vanteet
Koriliimat ja sarjat...irroitus
(1/1)
zalama:
Koriliiman irrotukseen vois koittaa tämäntyyppistä värisevää työkalua, tuossa autovideon lopussa lähtee alustamassakin aika nätisti irti:
http://www.fein.de/fein-multimaster/fi/fi/media/multimaster_video.php?vidname=mu ma_06
Itselle hommasin juuri vastaavan Boschin.
Tuiisa:
--- Quote ---Koriliiman irrotukseen vois koittaa tämäntyyppistä värisevää työkalua, tuossa autovideon lopussa lähtee alustamassakin aika nätisti irti:
http://www.fein.de/fein-multimaster/fi/fi/media/multimaster_video.php?vidname=mu ma_06
Itselle hommasin juuri vastaavan Boschin.
--- End quote ---
Kuten myös, mutta ihan remonttihommiin. Näppärä.
emeleus:
noo vähä liittyy aiheesee
elikkä kuitupuskurin takapuolelle pitäs kiinnittää muutama metallinen kulma pala puskurin kiinnitykseen liittyen että mikä olis paras tapa yhdistää metallia ja lasikuitua? :-/
Mustakulkija:
--- Quote ---noo vähä liittyy aiheesee
elikkä kuitupuskurin takapuolelle pitäs kiinnittää muutama metallinen kulma pala puskurin kiinnitykseen liittyen että mikä olis paras tapa yhdistää metallia ja lasikuitua? :-/
--- End quote ---
kuidutat ne palat suoraan siihen puskuriin kiinni.... pala kiinni kuumaliimalla hetkeks ja sit vaan kuitua yli (reilusti) niin johan pysyy....
emeleus:
Kiitos vastauksesta
Navigation
[0] Message Index
Go to full version