DSM tekniikka > Kori / renkaat / vanteet

Koriliimat ja sarjat...irroitus

(1/1)

zalama:
Koriliiman irrotukseen vois koittaa tämäntyyppistä värisevää työkalua, tuossa autovideon lopussa lähtee alustamassakin aika nätisti irti:
 
http://www.fein.de/fein-multimaster/fi/fi/media/multimaster_video.php?vidname=mu ma_06
 
Itselle hommasin juuri vastaavan Boschin.

Tuiisa:

--- Quote ---Koriliiman irrotukseen vois koittaa tämäntyyppistä värisevää työkalua, tuossa autovideon lopussa lähtee alustamassakin aika nätisti irti:
 
http://www.fein.de/fein-multimaster/fi/fi/media/multimaster_video.php?vidname=mu ma_06
 
Itselle hommasin juuri vastaavan Boschin.
--- End quote ---

Kuten myös, mutta ihan remonttihommiin. Näppärä.

emeleus:
noo vähä liittyy aiheesee

elikkä kuitupuskurin takapuolelle pitäs kiinnittää muutama metallinen kulma pala puskurin kiinnitykseen liittyen että mikä olis paras tapa yhdistää metallia ja lasikuitua? :-/

Mustakulkija:

--- Quote ---noo vähä liittyy aiheesee

elikkä kuitupuskurin takapuolelle pitäs kiinnittää muutama metallinen kulma pala puskurin kiinnitykseen liittyen että mikä olis paras tapa yhdistää metallia ja lasikuitua? :-/
--- End quote ---

kuidutat ne palat suoraan siihen puskuriin kiinni.... pala kiinni kuumaliimalla hetkeks ja sit vaan kuitua yli (reilusti) niin johan pysyy....

emeleus:
Kiitos vastauksesta

Navigation

[0] Message Index

Go to full version