DSM tekniikka > Kori / renkaat / vanteet

Max. Vannekoko 1g:ssä ?

(1/8) > >>

MaZa:
Oon tässä miettinyt, että kuinkas suuret vanteet saa eclipseen laitettua, nyt on 16" ja näyttää hivenen liian pieniltä.. 18 tuumaset taitaa mennä vielä heittämällä, mutta onko kellään kokemusta siitä kuinka suuret vanteet sinne alle oikein menee?

*Edit: otsikko*

teme:
Muistetaanhan lukea otsikkoja varten täältä:
http://www.dsmclubfinland.com/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=news;action=display;num=1097831416

Ja sitten noista vanteista on jo hieman keskustelua täällä(otsikko tosin hämäävä)
http://www.dsmclubfinland.com/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=kori;action=display;num=1103128700

20" taitaa olla maximi mitä immeiset on käyttänyt, ja tuosta suurempaa ei varmaa ole järkevää enää laittaa.

Ehdottomasti parhaan näköiset on 18":set, mutta sitten jos tuota ajomukavuutta haetaan niin 17" kannattaa laittaa, kuuleman mukaan. Itse en ole ajanut kuin kärryllä missä max. 17" vanteet.

Psy-J:
offtopic:

18":set on kyllä helvetin näyttävät, mutta aika usein myös epämukavat ajossa. :)

Taitaa olla 17" se meikäläisen tavoite, kun vuodenvaihteessa vihdoin jaksaa lähteä vanteita ostelemaan..

saveli_m:
Kyllä 17" on todellakin optimi koko kun mennään ajotuntuman ja ajomukavuuden rajoilla, 18":lla toki tuntee heti kun ratista kääntää, mutta tosiaan se ajomukavuus muutakuin vastatehdyllä asvaltilla on jotain ihan muuta.

Käytän itse 18", mutta kyllä kokemuksesta ja ammatin puolesta voi sanoa että 17" ovat ne optimit.

SE, mihin kannattaa kiinnittää huomiota, ettei osta mitään tsing-tsuangk kikkelis-kokkelis kumeja, vaan kannattaa satsata edes jonkin verran matalaprofiiliseen renkaaseen, ja ostaa ne ei halvimmat mitä löytyy. Huonoilla renkailla onnistuu pilaamaan monia asioita, esim:
- Ajomukavuus  8)
- Ääni  >:(
- TURVALLISUUS  :'(

Totean tähän vielä että älä missään tapauksessa osta pinnattuja renkaita  ;D

ndrtow:
Tää mun kertomus menee vähä ohi mutta tuli vaan mieleen ku saveli laitto ettei kannata ostaa mitään tsing-tsuangk kikkelis-kokkelis kumeja. Tosiaan tos yks puolituttu tyyppi yritti kaupata mulle tsekis valmistettuja ja venäjällä pinnattuja kumeja :D Laatu varmasti kohdalla!

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version