Author Topic: Eclipse GS 1997 / tuiisa  (Read 62143 times)

kekkis82

  • New Member
  • Posts: 9
  • dsm
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #175 on: March 24, 2009, 10:57:04 AM »
kyllä niitä isojakin siipiä on jossain esim mun autossa ;D

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #176 on: March 24, 2009, 13:42:31 PM »
Eipä tuokaan ole originaali, sillä tuossahan näkyy nuo vanhan pienen siiven palat reunoilla. Ota nyt ihmeessä ne pois... Ja saahan siihen liimattua vaikka millaisen lintulaudan jälkikäteen.
Ai, kato se irtos...

UITTO-

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 896
  • dsm
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #177 on: March 29, 2009, 22:11:22 PM »
^^Lisäks ainaki takapuskuri on erisävynen ku muu auto :P

Päivitystä itse asiaan:
-Helmat on maalausta ja muotitusta vaille valmiit
-Etupuskurin pohjatyöt valmiina
-Takapuskuri on muurattu kuidulla koriin kiinni ja pohjatöitä vielä muutamaksi tunniksi :)

Pikkuhiljaa edistyy, harmittaa kun ei ole ku muutama tunti illassa aikaa rakentaa tätä, niin on venynyt hävyttömän pitkäks tää rojekti.

Muutama kuva matkan varrelta:

Helmojen "sovittelua"









Takapuskurin sovittelua:






^^Huomaa kamala heitto lampun linjaan nähden


^^Koko alahelma piti poistaa, että sai paikoillensa


^^uusi alahelma kuidutettuna ja ensimmäinen kierros kuitukittiä menossa.


^^Siinä paikallaan ja pysyy, syy löytyy seuraavista kuvista :D Alahelma näyttää ihan hyvältä.


^^Eli molemmat puolet on kolmella vuodalla lasikuitua muurattuna koriin kiinni, ei turhaan tavii enää irrotella.


^^Peruutusvalot jäi melkeen sentin verran töröttämään, kun ei meinaa mahtua, pikkusen peltiä sisältä suostuttelemalla ja kasvattamalla pientä rengasta niin sai passaamaan nätisti.


« Last Edit: March 29, 2009, 22:12:11 PM by UITTO- »

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #178 on: April 15, 2009, 16:31:41 PM »
Tänään olisi tarkoitus mennä Uitolle hiomaan autoa. Samalla voisi laittaa sumarit tai ainakin paikat. Kilvet menee vissiin takaata uusiksi kun siihen ei mahdu vanha kilpi, joka menee peruutusvalojen päälle. Tänään pitää muistaa mittailla menisikö 20x25 senttinen.

Kotona odottaa yhä Megasquirt asennusta. Toisaalta tekisi mieli ottaa kansi remppaankin, mutta katsotaan nyt. Taloakin pitäisi laittaa jossain välissä.
Ai, kato se irtos...

UITTO-

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 896
  • dsm
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #179 on: July 24, 2009, 00:18:25 AM »
On hetken ollut aika hiljaista tän kanssa. Ollut ihean mielettömät työkiireet joten miltei kaks kuukautta ollut meininki sitä, ettei ole edes kuselle kerennyt tallin nurkalle.

Noh, nyt sai sitten pidettyä pikkuisen kirin ja tilanne tasottui, Auto on nyt värjättynä ja kasattuna ja tuli kieltämättä aika upea laitos.











Mun työni alkaa olla pikkuhiljaa valmis tän suhteen, joten vaikenen tämän projektin päivittelyistä.

Kiitos Tuomolle kärsivällisyydestä. Toivottavasti odotus palkittiin.

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #180 on: July 27, 2009, 20:37:20 PM »
Juu, auto palasi pienen poissaolon jälkeen takaisin kotiin. Kiitoksia Uitolle hienosta työstä! Autohan on nätti kuin sika pienenä  8-)

Valitettavasti jouduin ajamaan auton katsastukseen, josta käteen lyötiin niin pitkä korjauslista ja hylsypaperi. Nyt ensimmäisen kerran narahdin kaikista valoista, joissa ei ole e-leimaa. Ne pitää vaihtaa. Rekisterikilven paikka ei kelvannut, mutta en meinannut saada idiootti-katsurilta minkäänlaista vastausta mihin tai miten tai millainen kilpi käy. Nykyinen kilpi kun olisi liian leveä ja menisi peruutusvalojen päälle, johon sitä ei saa laittaa. Korkeaa kilpeä en saisi laittaa kun se menisi vinoon -kuulemma. Lopputuloksena tilasin perinteisen (ei-EU) kilven ja laitan sen, jos se ei menisi kuin pikkasen niiden peruutusvalojen päälle.

Ja sitten se suurin murhe. Päästöt ovat pielessä tyhjäkäynnissä. Tähän mennessä selvittely näyttää vain siltä, että nykyisillä nokilla on niin iso overlap että käyntiä ei saa tasaiseksi kuin vasta 1500rpm:llä ja tyhjäkäynnin raja on 1000. Jos mitään muutakaan ei nyt tule keksittyä niin ilmeisesti pitää yrittää Megasquirtin asennusta ja sen kanssa pelata noita sytytyksiä paremmaksi.
Ai, kato se irtos...

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #181 on: July 31, 2009, 21:18:16 PM »
Vaihdoin takaisin orkkisnokka-akselit ja auto toimii taas kuten pitää. Tilasin mitsulta uudet takavalot ja vilkut kun ne olikin yllättäen aika halvat. Enää kun uusi kilpi saapuu ja valot, niin auto pääsee leimalle. Voisin pistää ne nokat myyntiin jos täällä olis halukkaita.
Ai, kato se irtos...

_Larson_

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 48
  • dsm
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #182 on: July 31, 2009, 21:21:04 PM »
Kannatasko hommata erilainen pönttö, ainaki omaan silmään näyttää vähän hölmöltä. Muuten on kyl ihan fiksun näkönen kampe :)
Ai niin ja tuo takavalojen välissä oleva pätkä kannattas maalata ehkä korinväriin  ;)
« Last Edit: July 31, 2009, 21:23:02 PM by _Larson_ »

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #183 on: July 31, 2009, 23:21:40 PM »
Quote
Kannatasko hommata erilainen pönttö, ainaki omaan silmään näyttää vähän hölmöltä. Muuten on kyl ihan fiksun näkönen kampe :)
Ai niin ja tuo takavalojen välissä oleva pätkä kannattas maalata ehkä korinväriin  ;)

Takavalot menevät muutenkin nyt vaihtoon ja juurikin tuota keskipalan maalausta on funtsittu.

Takapöntössä ei ole muuta vikaa kuin se, että siinä ei pysy päätypalat paikoillaan eikä se ole enää suorassa korilinjan kanssa kun puskin vaihtui.
Ai, kato se irtos...

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #184 on: August 02, 2009, 19:52:29 PM »
Eteen tuli vaihdettua uudet jarrupalat, kun katsuri sanoi, että ne on loppu. Noh, ei ne nyt loppu olleet lähelläkään, mutta nyt on sit uudet. Uudet levyt muuten sais Fixukselta päivässä hintaan 120 euroa. En vain raaskinut, kun ei se teho siitä parane. Tekisi mieli vaihtaa Evo 3:n jarrut, mutta maksaa maksaa...
Ai, kato se irtos...

UITTO-

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 896
  • dsm
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #185 on: August 02, 2009, 21:24:42 PM »
Quote
Eteen tuli vaihdettua uudet jarrupalat, kun katsuri sanoi, että ne on loppu. Noh, ei ne nyt loppu olleet lähelläkään, mutta nyt on sit uudet. Uudet levyt muuten sais Fixukselta päivässä hintaan 120 euroa. En vain raaskinut, kun ei se teho siitä parane. Tekisi mieli vaihtaa Evo 3:n jarrut, mutta maksaa maksaa...
Makso satulat ja palat 70e :D

levyt vielä jostain. Ainoo vaan et tarttee porata uus jako levyyn, ellei se ole sitte sama ku jossain gdi galluissa esim..

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #186 on: August 02, 2009, 21:37:45 PM »
Quote
Quote
Eteen tuli vaihdettua uudet jarrupalat, kun katsuri sanoi, että ne on loppu. Noh, ei ne nyt loppu olleet lähelläkään, mutta nyt on sit uudet. Uudet levyt muuten sais Fixukselta päivässä hintaan 120 euroa. En vain raaskinut, kun ei se teho siitä parane. Tekisi mieli vaihtaa Evo 3:n jarrut, mutta maksaa maksaa...
Makso satulat ja palat 70e :D

levyt vielä jostain. Ainoo vaan et tarttee porata uus jako levyyn, ellei se ole sitte sama ku jossain gdi galluissa esim..

Hieman huvittaa, että on varaa tunkea tuhansia euroja korisarjaan maalaukseen ja vanteisiin yms. Mutta sitten kun on kyse oikeasti järkevästä asiasta eli jarruista niin aletaan pihistelemään. Jos jossain asiassa ei kannata pihistellä on se alusta/renkaat/jarrut. Lähes vakiotehoilla se eclipse pysähtyy varmasti tarvittavan hyvin ihan vakiojarruilla jos ovat vain kunnossa. Ja tietysti mitä ärhäkämmät jarrut on, ei se ikinä pahasta ole.

Noh kukin omalla tavallaan  8-)

"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #187 on: August 03, 2009, 10:26:53 AM »
Muakin huvittaa, että kaikki nillittää täällä vuorollaan mitä autoon pitäisi tehdä ja mitä ei pitäisi tehdä.

Mitä Uiton autoon tulee, niin Uitto sai Evon jarrusatulat ja palat pirun hyvään hintaan. Hieno homma. Edessä on kuitenkin vielä levyjen osto, eivätkä ne tule maksamaan niin vähän kuin Eclin tarvikelevyt ja asennukseen liittyvä kikkailu. Toiseksi, Uitolla on Evo konversio tehtynä, eli siinä on 4x115,3, mikä Evoissakin on. Lopullisen hinnan näkee sitten kun ne jarrut on paikoillaan.

Muistuttaisin vielä, että 2g:ssä on isommat jarrut kuin 1g:ssä. Enkä näe tarpeen välttämättä päivittää jarruja Evo 3:n (201kW) jarrruja suurinpiirtein vakio-Eclipseen (104kW).

Mitä tulee tuhansiin euroihin, jotka korisarjaan ja maalaukseen meni, niin voin todeta, että korisarja maksoi 500 euroa, kun ostin sen siltä kaverilta, joka oli jo myynyt Eclinsä. Siitä taitaa olla jo pari vuotta aikaa kun sen ostin. Toiseksi, Uitto maalasi auton oman työn ohessa ja maksoin siitä suurinpiirtein vain tarvikkeiden hinnan, ts. maksoin siitä monta kertaa vähemmän kuin mitä koko auton maalaus olisi ulkopuoliselta ostettuna maksanut.

Jos siis nyt tuntuu siltä, etten viitsisi laittaa paria sataa Evon jarruihin niin voi hitsi. Haluan auton nyt ainoastaan rekisteriin ja päästä baanalle, sillä en ole ajanut sillä vuoden vaihteen jälkeen eikä sillä enää tulla ajamaan talvisin.
Ai, kato se irtos...

Psy-J

  • Moderator
  • Extreme Member
  • *******
  • Posts: 855
  • Eclipse GSX -95
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #188 on: August 03, 2009, 10:48:23 AM »
Kait tuossa huhuiltiin vakio-osien vaihtamisestakin toimiviin. Mutta tietysti outoa jos on katsastuksessa tullut hylkyä toimiville paloille/levyille.  :-?

Muutenhan se taitaakin kohtis valmis jo olla, jos nokkien vaihdolla päästöt menee kuriin, uusi kilpi kertaa katsastusjanarille ja valot on hoidossa?

Ja onhan tuo jo kivan näköinen, hieman paremmat kuvat nappaat vielä.. ;)

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #189 on: August 03, 2009, 11:26:02 AM »
Odottelen tässä uusia kilpiä ja valoja saapuvaksi. Sitten pitää käydä leimalla uudestaan.

Katsuri oli jostain syystä tosi tarkkana ja nillitti kaikesta ja kävi kaikki johdotkin konetilassa läpi. Lisäksi se polki autoa siinä pihassa ihan huolella. Mutta sitä en ymmärtänyt, kun hän kommentoi että jarrut on aivan paskat. Vähän ihmettelin ja kysyin sitten, että onko se nuo levyt vai palat, niin katsuri sanoi, että palat ovat ainakin ihan loppu. Varsinaista hylkyä niistä ei kuitenkaan merkitty. Nyt kun ne vaihdoin niin kyllä niissä vielä oli tarkistus uraa parisen milliä.

Kävin juuri pari kuukautta sitten samassa firmassa muijan autoa katsastamassa ja siinä on oikeasti paskat jarrut, mutta ne ovat aina olleet paskat (VW Polo). Jarruja saa todellakin lujaa polkea aikuinen mies jos ne tahtoo lukkoon. Omat jarrut on ihan eri luokkaa. Mutta muijan jarruista ei sanottu mitään, vaikka kysyin erikseen, että onko noissa jarruissa joku vika kun ne on aina olleet tollaset, niin ei kuulemma ole.
Ai, kato se irtos...

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4159
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #190 on: August 03, 2009, 12:24:22 PM »
Quote
Muakin huvittaa, että kaikki nillittää täällä vuorollaan mitä autoon pitäisi tehdä ja mitä ei pitäisi tehdä.

Eihän ketään nillitä mitään, vaan kertovat mielipiteitä ja kommentteja. Senhän takia varmasti täällä selostetaan omista projekteista, että niistä saadaan palautetta ja herätetään keskustelua.  Itse myös sitä mieltä, että mielipiteet/kommentit mitkä on tyyliin "toi takaspoileri on ruma, kandeis vaihtaa" on hieman asiattomia ja kannattaa pitää omana mielipiteenä.

Käsitin vain, ettet viitsi uusia edes vakio jarruosia sinne koska maksavat liikaa ja ajat mieluummin huonosti toimivilla jarruilla. En siis tarkoittanut, että pitäisi mitään evo osia tunkea.

Usein vain vastaan tulee immeisiä jotka tunkevat tuhansia euroja korisarjaan ja vanteisiin yms härpäkkeisiin. Mutta sitten kun tulee katsastuksesssa hylsy rikkinäisestä raidetangon päästä tai jarrupaloista tai muusta vastaavasta, niin aletaan kyselemään "mistä saan halvalla kun uusi osa maksaa liikaa".

 8-)

« Last Edit: August 03, 2009, 12:25:38 PM by admin »
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

UITTO-

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 896
  • dsm
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #191 on: August 03, 2009, 22:30:11 PM »
Quote
Muakin huvittaa, että kaikki nillittää täällä vuorollaan mitä autoon pitäisi tehdä ja mitä ei pitäisi tehdä.

Mitä Uiton autoon tulee, niin Uitto sai Evon jarrusatulat ja palat pirun hyvään hintaan. Hieno homma. Edessä on kuitenkin vielä levyjen osto, eivätkä ne tule maksamaan niin vähän kuin Eclin tarvikelevyt ja asennukseen liittyvä kikkailu. Toiseksi, Uitolla on Evo konversio tehtynä, eli siinä on 4x115,3, mikä Evoissakin on. Lopullisen hinnan näkee sitten kun ne jarrut on paikoillaan.ajamaan talvisin.
eeeei mulla mitään evo konversiota ole eclipsessä, toisin päin; eli evossa oli eclipse konversio, eli oli eclipsen viispulttiset navat eessuntaassun.

Toi että saa evon levyt passaamaan eclipseen vaatii vaan uuden reijityksen levyyn, mikä ei ole paha homma, muuten on ihan bolt on.

Niin ja noi evo jarrut tulee nyt Datsubishi Cherryyn, kun sinne tulee eteen galantin navat ;D
« Last Edit: August 03, 2009, 22:31:38 PM by UITTO- »

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #192 on: August 07, 2009, 15:01:32 PM »
Auto sai taas leiman. Kyllä oli taas ohjelmaa tämänkin takia. Kyllä kulkee nätisti.

Sain muuten kuulla useammalta taholta, että niissä valojen e-merkinnöissä on alettu nyt ihan natsimeininkiin jostain syystä.
Ai, kato se irtos...

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #193 on: August 21, 2009, 12:17:48 PM »
Uudet jarrupalat sai aikaan sydämentykytystä kun yritin vähän nopeampaa jarrutusta eikä se ihan niin onnistunutkaan. Mutta nyt kun palat on sisäänajettu niin jarrutusteho on aivan käsittämätön. Meinaa silmät irrota.  :D

Nyt on myös aloitettu megasquirtin asennus (MS2, pcb 3.0). Tällä hetkellä on työnalla mitsun CAS:n lukemiseen tarkoitetut modaukset. Sen jälkeen ilmeisesti pitää laittaa vielä tk-moottori toimimaan. Kun meganen on siinä kunnossa että se lukee kaikkea tarvittavaa, niin ajattelin kytkeä sen vain lukupuolelle ensiksi ja katsoa Megatunella, että data menee sisään oikein ennenkuin laitan sitä ohjaamaan sytkää yms. Samalla pitää asentaa PLX:n laajakaista-lambda.

Jostain pitäisi keksiä kaikki kartat, että saisi ne megaan alustavaksi pohjaksi. Asensin uuden Evoscan 2.6:n eilen ja samalla jostain ihmesyystä hävisi myös usb-sarjaportti-ohjain. Eikä suostu Evoscanin mukana tulevakaan asentumaan. Syö miestä tällaiset epäolennaiset murheet.
Ai, kato se irtos...

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #194 on: September 01, 2009, 09:55:00 AM »
Quote

Hieman huvittaa, että on varaa tunkea tuhansia euroja korisarjaan maalaukseen ja vanteisiin yms. Mutta sitten kun on kyse oikeasti järkevästä asiasta eli jarruista niin aletaan pihistelemään. Jos jossain asiassa ei kannata pihistellä on se alusta/renkaat/jarrut. Lähes vakiotehoilla se eclipse pysähtyy varmasti tarvittavan hyvin ihan vakiojarruilla jos ovat vain kunnossa. Ja tietysti mitä ärhäkämmät jarrut on, ei se ikinä pahasta ole.

Noh kukin omalla tavallaan  8-)


Noniin, nyt on ostettuna Evo3:n jarrusatulat eteen. Ostin kun sain halvalla - todella halvalla. Kun ehdin tilaamaan levyt ja palat niin voin siirtää omani myyntiin. 2g:ssähän on pikkasen isommat etujarrut kun 1g:ssä.

Onko kellään mitään ideaa mitä noille satuloille kannattaisi tehdä? Hiekkapuhallus ja maalaus, vai sellaisenaan vaan kiinni? En oikein osaa nähdä niitä punasina tuon värisessä autossa, mutta mikä sitten olisi päivän väri.
Ai, kato se irtos...

UITTO-

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 896
  • dsm
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #195 on: September 01, 2009, 11:19:50 AM »
jos ei pahemmin ruosteessa ole, niin teräsharjalla yli ja hopiaa/mustaa maalia päälle.

Silikonipohjanen maali soppii sinne penslata ne kestää kuumaa hyvin. Parcolorista saa ;)

Samalla tietty huolto jarruille, eli kumit ja tiivisteet vaihtoon.

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #196 on: September 01, 2009, 14:33:02 PM »
Quote

Samalla tietty huolto jarruille, eli kumit ja tiivisteet vaihtoon.

Mistähän nuot saa? Btw, tiedätkö tuleeko siinä camskillsin setissä myös se ns. asennussarja, eli ne metalliset klipsit, joilla jarrupalat on kiinni? Ne on kyllä tuossa kiinni, muttei ole niin hehkeässä kunnossa.
Ai, kato se irtos...

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #197 on: September 02, 2009, 22:08:28 PM »
Quote
Quote

Samalla tietty huolto jarruille, eli kumit ja tiivisteet vaihtoon.

Mistähän nuot saa? Btw, tiedätkö tuleeko siinä camskillsin setissä myös se ns. asennussarja, eli ne metalliset klipsit, joilla jarrupalat on kiinni? Ne on kyllä tuossa kiinni, muttei ole niin hehkeässä kunnossa.

Motonetistahan nuo kaikki saa, levyt, tiivisteet, kumit, jarrupalat ja klipsut.
Ai, kato se irtos...

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #198 on: September 08, 2009, 21:54:28 PM »
Jarrusatulat tulivat ultraäänipesusta ja lasikuulapuhalluksesta.  8-)
Ai, kato se irtos...

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: Eclipse GS 1997 / tuiisa
« Reply #199 on: September 10, 2009, 12:14:55 PM »
Ja sitten maalia päälle. En sitten lähtenyt punaseen, kun se on niin yleinen, vaan tähän auton omaa väriä lähellä olevaan hopeaan. Keltaiseen olisin taipunut, mutta se ei sovi auton väriin.
Ai, kato se irtos...