Markkinat > Tehdyt ryhmätilaukset

Kimppatilaus part.4 SlowBoyRacing:stä (done)

(1/10) > >>

teme:
http://www.slowboyracing.com
Uusi kimppatilaus Helmikuussa 2006.
Ottakaa huomioon pientä/halpaa tavaraa tilatessanne, voi kustannukset nousta melkoisesti, lisäksi kun tulee aina ALV+tulli+oma osuus rahdeista.

Alla sama ohjeistus kun aiemminkin, miten lähettää minulle lista tilattavista osista:
Selkeästi ilmoitettuna, tässä vielä esimerkit:
Turbo - SBR EVO III 16G - $569
Bensapumppu - Walbro- 255 LPH ( High Pressure ) 1G FWD - $109  
Osoitteeseen: teemu.poyhonen@dsmclubfinland.com. Sähköpostin otsikoksi: SBR tilaus #4 / nimimerkki foorumilla

Osat tulevat n. viikossa sieltä, jos niillä on kaikki osat eikä niiden tarvitse odotella jotta saavat ne. Varaudu kuitenkin odottamaan pidempi aika.
Maksujärjestelyt samaan tapaan kuin viimeksi, ensin minulle, josta makselen ne sbr:lle. Näistä lähetän sitten erikseen oman meilin jokaiselle tilaajalle jossa maksutiedot.

Eska:
Hienoa! Olisikin melkoselle kasalle osia tarvetta. Saat ensiviikon aikana listan.....
Paljonko on aikaisemmin ollut rahtihinnat/hlö?

MICCO:
asiaa!!täytyy käydä katteleen mitä sitä itelle tarvisi.

teme:

--- Quote ---Paljonko on aikaisemmin ollut rahtihinnat/hlö?
--- End quote ---
Riippuu aivan kokonaistilauksen painosta. Esimerkkinä viimetilaus, rahti+vakuutus yht. 1220$. Lähinnä koko rahti koostui kuitenkin minun ja tepin osista, joten me maksettiin se itse puoliksi.  Vähemmän osia tilanneille(muutama kevyt osa) mäiskittiin n.50$ osuus rahdeista. Eli tosiaan riippuu sitten ihan miten paljon roinaa tilaa...

Eska:
Aika kallis tuo rahti+vakuutus. No toivottavasti tulee paljon tilaajia.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version