Markkinat > Tehdyt ryhmätilaukset

Kimppatilaus part.3 SlowBoyRacing:stä (done)

(1/8) > >>

teme:
Olen tilaamassa omaan projektiin roinaa tässä heinä/elokuun aikana, nyt jos on muita joilla tarvetta tilailla osia niin mukaan tilaukseen.
Homma menee samalla tavalla kun aikaisemmissakin tilauksissa. Ilmoitan tarkan ajankohdan ja deadlinen kun olen saanut rahoituksen kohdaltani kuntoon, mutta tuonne elokuun puolelle se menee.

Tänne voi sitten ilmoittaa kun tietää tuleeko mukaan tilaukseen.

Alla sama ohjeistus kun aiemminkin, miten lähettää minulle lista tilattavista osista: [size=9](nämä kannattaa lähetellä sitten vasta kun tiedetään ajankohta tilaukselle tarkasti)[/size]

Selkeästi ilmoitettuna, tässä vielä esimerkit:
Turbo - SBR EVO III 16G - $569
Bensapumppu - Walbro- 255 LPH ( High Pressure ) 1G FWD - $109
Osoitteeseen: teemu.poyhonen@dsmclubfinland.com , mainitkaa postissa oman nimen lisäksi nimimerkki foorumilla.

Firman sivusto siis http://www.slowboyracing.com.
Osat tulevat n. viikossa sieltä, jos niillä on kaikki osat eikä niiden tarvitse odotella jotta saavat ne.

Maksujärjestelyt samaan tapaan kuin viimeksi, ensin minulle, josta makselen ne sbr:lle.

tepi:
Hopi hopi, nyt katteleen listoja!!  8-) 8-) Pikkulinnut laulo että kohta pitäis jättää listoja!  ;)

teme:
Näin on, elikkäs ensi viikon keskiviikkona lähtee jo lista tilattavista osista.
Tuli vähän nopeasti, mutta saadaan näin ennakkotilattua semmoiset osat joiden toimitusaika on sbr:lle viikkoja.

hopsis:
Ei perhana... Taas on rahat loppu just väärään aikaan...  :'( Ensi viikolla noin 1200-1300€ menee kuitenkin peltilehmään niin ei yksinkertaisesti kehtaa enää tässä kuussa ostaa mitään. Ehkä sit joulukuun veronpalautuksista Kimppatilaus Part IV?

teme:
Jep katsellaan sitten tarviiko porukka mitään, toki voin järjestellä tilaukset kuntoon vaikken itse tilaisikaan mitään..

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version