Yleinen keskustelu > Jäsenten autot

Eclipse GS-T 1995 / barracuda

(1/8) > >>

Barracuda:
http://www.dsmclubfinland.com/ajokit/barracuda/ajokki.php

Juups eli auton hankinnasta n 2 viikkoa, ja ajattelin aloittaa tämän hopeisen nuolen jorinoitten kirjoittamisen.

Itse auto on tuotu tämän vuoden puolella ameriikasta järvenpääläisen Alaska Bros (speedfellows.fi) toimesta.

Itselläni tarkoitus autoa pitää hyvänä kuin naista, pikkuhiljaa kaunistella, ja jotain palikkaakin lyödä sisään.. pikkuhiljaa pikkuhiljaa..

Oston jälkeinen viikko ei ihan onkhelmitta sujunut. Kruiseri ei toimi, vilkuissa kosketushäiriö ja oikea jarrulevy käyrä (miten hitossa missasin sen koe-ajossa? vai tuliko tehtyä vähän liian sporttista ajelua ensalkuun? :) )

Vilkun fiksasin itse ja kruiserin lupasivat laittaa kuntoon liikkeessä.. pitää koittaa jos sais jarrulevytkin kinuttua niiltä.

Sittenpä syttyi CEL!! jess! no itse toimivuudessa ei mitään huomaa mutta kaipa tämäkin täytyy käydä mitsulla luetuttamassa. amatöörin itse-diagnoosi: sähköjohdot - rispaantuneita, hapettuneita. katsotaan katsotaan.

UITTO-:
on siinä taas yksi hieno auto lisää suomessa  8-)

Psy-J:
Mistäspäin Suomea tällainen nyt löytyy?  :)

teme:
Nättiä nättiä. Jos löytyy enempi kuvia niin meilitse vaikkapa yllapito@dsmclubfinland.com niin tehdään tuonne esittelysivulle muiden sekaan...

Kannattaa muuten hommata omaksi OBDII diagnostiikkalukija, niin ei tarvitse aina maksaa niistä vikakoodien lukemisesta.

hopsis:
Mul ois OBD-II lukija käytössä jos oot Treen suunnalla liikkeellä...

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version