Yleinen keskustelu > Poistetut autoesittelyt

Eclipse GS 1993 / midnight walker

(1/6) > >>

Midnight Walker:
Tuollainen -93 vuosmallinen Eclipse tuli hankittua kesällä. Ollut nyt noin kolme kuukautta käytössäni. Vakio kunnossa ja mittarissa hiukan päälle 200tkm.

Eipä siinä sen kummempaa, hyvin on auto pelittänyt ja toivotaan että toimii jatkossakin  :)

teme:
Näytti niin yksinäiseltä niin ajattelin kommentoida jotta kyllä on magea kärry, melkein yhtä hieno kun mun  ;D ;D

Jackky:
Millainen sinulla on takana toi pakki valo, kun sulla on toi rekisterikilven suojalevy tossa alkuperäs paikassa ? pitäs itekki vaihtaa oma tuon tyyliseen taka rekisteri kilpeen..oon jo kyllästynyt tohon omaan lätkään..

Midnight Walker:
Tosta kuvast jonka nopeest heitin nettiin taitaa näkyy jotenkuten se valoviritelmä http://koti.mbnet.fi/korppi1/eclipse/128-2866_img.jpg

Eli pakki ja takasumarivalo on siinä puskurin alapuolella. Ei mikään kovin hyvä viritys kyl omast mielest ja en tiedä milloin ne on siihen tolleen laitettu. Ite meinaan jossain vaihees laittaa ne jotenkin erilailla mut saa olla nyt jonkin aikaa viäl siinä.

Jackky:
hmm..okei! ihan hyvä noinkin, ite kun en tykkää siitä mikä mulla on,eli siinä puskurissa ne 2 pakki valoo..pitäs keksiä jotai viritelmää, harmi kun ei itellä ole sitä takapuskurin lippaa, mikä joillakin on..mikä sultakin puuttuu..siinä olis hyvät paikat..

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version