Yleinen keskustelu > Jäsenten autot

Eclipse GS-T 1990 / teme

<< < (2/3) > >>

teme:
Löyty arkistoista tämmönenkin vertailukuva jos jotakuta kiinnostaa. Vierekkäin fwd turbon ja vaparin vetarit. Turbon ovat hieman paksummat (kuvassa ne likaisemmat).

narvjuha:
Varmaan ei heti tuu vastaan etuvedossa vetarien kestävyys varsinkaan kun turbossa jo vakiona paksummat.

Tokikin kaveri on mekaanikkona Männyn Markolla joka ajaa SM:ää Civic Type-R:llä ja ainut mekaaninen ongelma mitä niillä on ollut on vetarien kesto. Ovat koittaneet teettää ja testata niitä.
Esim. Laihian SM:ssä niillä oli "erikoiskestävät" vetarit, mutta poikki naks.
Rallissa toki hieman eri kun pito vaihtelee nyppyjen ja hyppyjen vuoksi niin paljon.

teme:

--- Quote ---Kesällä testikilometrejä kertyi jotakuinkin 2000, joiden aikana laatikosta sanoi jokin laakeri itsensä irti ja alkoi pitämään mekkalaa. Seuraava operaatio on tarkastaa damaget,
--- End quote ---

Ehkei välttämättä olekkaan laakeri, vetari lähti hieman hassusti irti apparin puolelta  ;D

teme:
Sen verta päivitystä, jotta samassa kun vaihdoin vetarit/suojakumit, kaikki vanhat osat iskareita ja jousia myöten putsaukseen ja maalaukseen.  Uudet alapallot,linkit,raidetangon päät sekä iskareiden suojakumit (kerta kaikki auki niin turha sinne vanhaa rikkinäistä/likaista osaa takas tunkea). Päivitin myös tukivarsien puslat energy suspensionin versioihin.

Vanha syylari ropellien kera jouti mäkeen, tilalle mishimoto aluversio. Sekä entinen vanha halpis boost controlleri roskiin, ja tilalle hallmann pro rx.

Liitteenä pari photoa. Tänä vkonloppuna niputin kaiken kasaan, seuraavaksi testirundia ja seuraavien ongelmien ratkomista.

teme:
Kerran vuodessa hyvä postata jotain  ;D

Näinkin voi käydä  :P

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version